اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جهانی روسیه

تیم قطع عضو فارس سکوی سومی جهان را کسب کرد

رئیس هیئت جانبازان و معلولان فارس گفت: تیم قطع عضو فارس پس از هشت سال قهرمانی متوالی در کشور به مسابقات باشگاه‌های جهان در روسیه اعزام شد و سکوی سومی جهان را کسب کرد.

تیم قطع عضو فارس سکوی سومی جهان را کسب کرد

اسماعیل دلشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز در مورد شرکت تیم قطع عضو فارس در مسابقات باشگاه‌های جهان اظهار داشت: این تیم پس از هشت سال قهرمانی متوالی در کشور به مسابقات باشگاه‌های جهان در روسیه اعزام شد و سکوی سومی را کسب کرد.

وی افزود: برای نخستین‌بار در ورزش کشور بود که تیمی با نام خلیج فارس در مسابقات برون‌مرزی شرکت می‌کرد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان فارس بیان کرد: حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس موجب شد تا تیم فارس به عنوان نماینده کشورمان با آمادگی مطلوبی گام به مسابقات بگذارد.

دلشاد تصریح کرد: در مسابقات باشگاه‌های جهان، تیم فارس عنوان بهترین خط دفاع را به خود اختصاص داد ضمن این که مهدی جعفری داور خوب کشورمان به عنوان بهترین داور شناخته شد.

این مسئول ورزش جانبازان استان فارس خاطرنشان کرد: در مسابقات سال‌های گذشته نمایندگان کشورمان عملکرد ضعیفی داشتند که امسال با تلاش و غیرت بازیکنان فارس موفق به کسب جایگاه سومی مسابقات شدند.

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی در صدور روادید برخی بازیکنان اصلی تیم فارس و اعزام نشدن به مسابقات، بازیکنان جانشین عملکرد خوبی داشتند و کمترین گل خورده را داشتیم.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان فارس برگزاری لیگ فوتبال قطع عضو در کشور را موجب افزایش جذب بازیکنان و پیشرفت این رشته دانست و گفت: در کشورهای دیگر توجه و حمایت بسیاری به لیگ فوتبال قطع عضو صورت می‌گیرد اما در کشورمان فقط مسابقات در سطح قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول