اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان قرارداد 3 ساله

دومین گلزن برتر لیگ دوازدهم از صبا رفت / رضائیان در ایستگاه راه آهن

همکاری دومین گلزن برتر تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با این تیم به پایان رسید و این بازیکن راهی راه آهن شهرری شد.

دومین گلزن برتر لیگ دوازدهم از صبا رفت / رضائیان در ایستگاه راه آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در تعطیلات پیش از آغاز دوره سیزدهم خود قرار دارد و بازار نقل و انتقالات لیگ برتر داغ داغ است، صبای قم یکی دیگر از بازیکنان فصل گذشته خود را از دست داد.

این بازیکن رامین رضاییان‌ هافبک و مدافع کناری تیم فوتبال صبای قم در سه فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که در لیگ دوازدهم دومین گلزن برتر این تیم بود و توانست پنج بار برای صبا مقابل حریفان لیگ برتری گلزنی کند.

رضاییان در مدت زمان حضور در تیم فوتبال صبای قم زیر نظر مربیانی نظیر محمدحسین ضیایی، محمدرضا کربکندی، محمود یاوری، عبدالله ویسی، یحیی گل محمدی و عبدالصمد مرفاوی در بازی‌های لیگ برتر فوتبال به میدان رفت و یکی از بازیکنان موثر این تیم بود.

رامین رضاییان در مدت زمان حضور در تیم صبای قم هم به عنوان یک مدافع و هم در جایگاه یک ‌هافبک و بعضی از اوقات به عنوان مهاجم در تیم صبا برابر حریفان لیگ برتر به میدان رفت و در لیگ دهم فوتبال کشور یک بار و در لیگ دوازدهم پنج بار برای صبای قم گلزنی کرد.

رضاییان که با عقد قراردادی سه ساله بعد از پایان همکاری با تیم صبای قم به جمع شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در تیم فوتبال راه آهن شهرری پیوسته است در لیگ دوازدهم برای صبا در بازی‌های رفت و برگشت مقابل پیکان تهران و همچنین دیدارهای صبای قم با گهر شهرداری دورود، ملوان بندر انزلی و سایپا البرز نیز گلزنی کرد و بعد از میلاد نوری به عنوان دومین گلزن برتر صبا مطرح شد.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم علاوه بر رامین رضاییان، یکی دیگر از بازیکنان کلیدی خود یعنی میلاد نوری را از دست داده است زیرا نوری بهترین گلزن صبا در فصل قبل لیگ برتر همانند رامین رضاییان با عقد قراردادی سه ساله به راه آهن شهرری پیوسته است.

تیم فوتبال صبای قم با 11 گلی که میلاد نوری و رامین رضاییان به ثمر رساندند با کسب رتبه دهم رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به کار خود پایان داد تا با تغییرات زیاد برای لیگ سیزدهم فوتبال کشور آماده شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول