اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از یک ماه آینده

مجمع هیئت والیبال مازندران برگزار می‌شود/ رقابت 6 چهره والیبالی

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: سعی داریم مجمع هیئت والیبال مازندران را در کمتر از یک ماه آینده برگزار کنیم.

مجمع هیئت والیبال مازندران برگزار می‌شود/ رقابت 6 چهره والیبالی

هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به برگزاری مجمع عمومی هیئت والیبال مازندران اظهار داشت: از ماه‌های پایانی سال گذشته پیگیر برگزاری بحث مجمع عمومی هیئت والیبال مازندران بودیم.

وی افزود: در روزهای پایانی سال 91 مهلت ثبت‌نام افراد متقاضی ریاست هیئت والیبال در مازندران پایان یافت و بر اساس آن پنج نفر اعلام کاندیداتوری کردند.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه در این بین با استعفای معصومه قلی‌زاده رئیس سابق هیئت والیبال استان روبه‌رو شدیم، اذعان داشت: با این وجود سیف‌الله فرزانه را برای سرپرستی این هیئت به فدراسیون والیبال معرفی کردیم که فدراسیون نیز با این امر موافقت کرد ولی به یک‌باره به استعفای او نیز روبه‌رو شدیم.

به گفته معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران، فرزانه کماکان سرپرست هیئت والیبال مازندران بر عهده دارد ولی برای انتخابات آینده مجمع ثبت‌نام نکرده است.

وی با اعلام اینکه برگزاری مجمع عمومی هیئت والیبال مازندران و انتخابات آن به تایید صلاحیت کاندیداها از سوی دستگاه مرتبط برمی‌گردد، گفت: سعی داریم در مدت زمان کمتر از یک ماه این مجمع با هماهنگی فدراسیون و با حضور رئیس یا یکی از مسئولان ارشد آن برگزار کنیم.

جمشیدپناه تصریح کرد: به همین منظور شش کاندیدا برای در اختیار گرفتن ریاست هیئت والیبال اعلام آمادگی کرده که سه نفر آنها ساروی بوده و دو نفر آملی و یک نفر بابلی هستند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مدارک ارسالی کاندیداهایی از جمله خانپور، قاسمی، اکبری، وفایی‌نژاد و قبادی به اداره کل ورزش و جوانان مازندران مشکلی نداشت ولی افشین علیایی که با نقص مدارک روبرو بود قرار شد تا هرچه زودتر نقص‌ها را برطرف کند.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول