اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

احداث آرامستان جدید برازجان با وسعت 80 هکتار

شهردار برازجان از احداث آرامستان جدید برازجان با وسعت 80 هکتار خبر داد.

احداث آرامستان جدید برازجان با وسعت 80 هکتار

کریم حسین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای بزرگ استان است و برای رشد و توسعه این شهر باید همت زیادی داشته باشیم.

وی افزود: در سال ‌جاری چند پروژه بزرگ و زیربنایی در دست احداث است که امیدوار هستیم در سایه وحدت و همدلی مسئولان شاهد تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها در کمترین زمان ممکن باشیم.

شهردار برازجان از احداث آرامستان جدید برازجان با وسعت 80 هکتار خبر داد و خاطر نشان کرد: این آرامستان از استانداردهای روز برخوردار است و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

حسین‌آبادی تصریح کرد: هم‌اکنون احداث حدود پنج هکتار از این آرامستان آغاز شده و تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از فاز نخست این طرح خواهیم بود.

وی عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده، این آرامستان برای 100 سال آینده نیز پاسخگو خواهد بود و از همه مسئولان انتظار داریم در تکمیل طرح همکاری کنند.

شهردار برازجان اظهار داشت: اجرای این طرح 120 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سالانه 10 میلیارد ریال به این طرح تزریق می‌شود.

حسین‌آبادی گفت: برای عمران و آبادانی و زیباسازی شهر برازجان از تمام امکانات و توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول