اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

برای تجهیز بیمارستان برازجان 300 میلیارد ریال هزینه شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای تجهیز بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان 300 میلیارد ریال هزینه شده است.

برای تجهیز بیمارستان برازجان 300 میلیارد ریال هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا حیدری ظهر امروز در آیین افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی برازجان اظهار داشت: افتتاح 2 بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر و 160 تختخوابی برازجان از مهم‌ترین اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان در این استان است که امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم استان را فراهم کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: برای تجهیز بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان به پیشرفته‌ترین امکانات درمانی و بیمارستانی 300 میلیارد ریال هزینه شده است.

حیدری تصریح کرد: این بیمارستان دارای اورژانس، رادیولوژی، داروخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای آموزشی، بخش‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو، جراحی، بستری، زنان و زایمان و مراقبت‌های ویژه کودکان است.

وی یادآور شد: بیمارستان شهید گنجی برازجان افزون بر رفع نیازمندی‌های درمانی شهرستان دشتستان زمینه ارایه خدمات مورد نیاز شهرستان‌های همجوار را نیز فراهم خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در این آیین گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع و زیربنای 16 هزار و 300 متر مربع در پنج طبقه احداث شده است.

علیرضا صفایی‌بوشهری افزود: ساخت بیمارستان 160 تخت خوابی شهید صادق گنجی از سال 86 در قالب هفت بلوک آغاز شد و در مجموع برای ساخت این بیمارستان 350 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر متذکر شد: اقدامات لازم برای ایمن‌سازی رفت و آمد، فضای سبز، پارکینگ و دیگر نیازمندی‌ها در بیمارستان شهید صادق گنجی انجام شده است.

بر اساس این گزارش، بیمارستان 160 تختخوابی برازجان با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول