اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات دشتستان:

194 شعبه أخذ رأی در دشتستان آماده حضور رأی‌دهندگان است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات دشتستان گفت: در دشتستان 194 شعبه أخذ رأی در روز 24 خردادماه آماده حضور رأی‌دهندگان هستند.

194 شعبه أخذ رأی در دشتستان آماده حضور رأی‌دهندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد زرنگار در نشست توجیهی ناظران انتخابات دشتستان گفت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است و شرکت در انتخابات نماد حماسه سیاسی است.

وی افزود: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم استان بوشهر است و برای اجرای مطلوب انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات دشتستان خاطر نشان کرد: از مجموع کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در دشتستان تاکنون 12 نفر رد صلاحیت شده‌اند که پرونده آن‌ها برای رسیدگی بیشتر به استان ارسال شده است.

زرنگار تصریح کرد: در دشتستان 194 شعبه أخذ رأی در روز 24 خردادماه آماده حضور رأی‌دهندگان و انداختن آرای مردم به صندوق‌ها هستند.

وی عنوان کرد: از مجموع این شعب، 88 شعبه شهری و 106 شعبه روستایی تعیین شده است.

این مسئول ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای هر شعبه یک ناظر و برای هر دو شعبه نیز یک سرناظر در نظر گرفته شده و ناظرین انتخابات ریاست جمهوری نیز از طرف شورای نگهبان تعیین و معرفی شده‌اند.

زرنگار گفت: ناظران موظف هستند یک روز قبل از رأی‌گیری به شعبات خود سرکشی و با محل آشنا شوند و در روز انتخابات نیز یک ساعت قبل از رأی‌گیری در محل شعبه حضور داشته باشند.

علی زیارتی مسئول آموزش هیئت نظارت دشتستان نیز اظهار داشت: افراد 16 سال به بالا می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند و برای شوراها نیز افراد 18 سال به بالا حق رأی دارند.

انتهای پیام/2452/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول