اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

آتش سوزی در پاساژ بهبهانی اهواز / مهار آتش با اعزام 7 خودروی اطفای حریق

با تلاش فراوان و حضور آنی ماموران آتش نشانی و اطلاع رسانی به موقع شهروندان آتش سوزی پاساژ بهبهانی مهار و از بروز فاجعه بزرگ جلوگیری به عمل آورده شد.

آتش سوزی در پاساژ بهبهانی اهواز / مهار آتش با اعزام 7 خودروی اطفای حریق

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ساعت پنج و سه دقیقه امروز، به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خبر از رخداد آتش سوزی در پاسا‍‍ژ بهبهانی داده شد و آتش‌نشانان از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان سیروس اعزام شدند.

 

ماموران آتش نشانی دو دقیقه بعد با تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز در محل حادثه حاضر بودند و مشاهده کردند آتش سوزی از یکی از مغازه‌های کفش فروشی آغاز شده و به سرعت در حال انتشار به مغازه‌های همجوار است.

آتش نشانان سریعاً با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده و اطفا حریق آتش سوزی را مهار و از گسترش شعله‌های آتش و بروز فاجعه بزرگ جلوگیری به‌عمل آوردند.

 

در این عملیات 28 نفر آتش نشان به همراه هفت خودروی اطفا حریق و امداد و نجات شرکت داشتند و یکی از آتش نشانان در هنگام انجام اطفا حریق مصدوم شد که جهت درمان به اور‍ژانس 115 تحویل داده شد.

 

در اثر این آتش سوزی به اجناس دو مغازه کیف و کفش خسارت وارد شد و علت حریق توسط کارشناسان سازمان اتصال برق در مغازه کفش فروشی گزارش شده است.

لازم به ذکر است از بدو عملیات اطفا حریق، مدیرعامل سازمان آتش نشانی به همراه معاون عملیات در محل حادثه حضور داشتند و بر عملکرد آتش‌نشانان نظارت مستقیم داشتند.

انتهای پیام/ 72001/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول