اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه دزفول:

ایران در حل بحران سوریه نقش کلیدی دارد

خطیب جمعه دزفول گفت: ایران در حل بحران سوریه نقش کلیدی دارد و با ورود خود می‌تواند مشکل این کشور را حل کند.

ایران در حل بحران سوریه نقش کلیدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دزفول اظهار کرد: انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نزدیک و حساسیت‌ها برای انتخاب کاندیداهای اصلح بیشتر شده است.

*انتخابات و حضوری حماسی

وی افزود: در همین راستا مردم و مسئولان باید در کنار یکدیگر با برگزاری انتخاباتی آبرومند، از بی‌نظمی و بی‌قانونی پرهیز و جلوگیری کنند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات تا حد امکان از هزینه تبلیغات بکاهند، گفت: باید فضای انتخابات را آرام و در عین حال پرشور و باشکوه برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهای انتخابات مواضع خود را بر اساس اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رزمندگان و شهدا به مردم ارائه دهند، ادامه داد: افرادی که صلاحیتشان احراز نشده، باید به قانون تمکین و از فرصت قانونی خود برای اعتراض استفاده کنند.

دزفولی بیان کرد: همه تلاش نظام جمهوری اسلامی ایران برای برقراری آرامش و امنیت در کشور و رفاه حال مضاعف زندگی مردم است.

*حل بحران سوریه و موفقیت‌های ارتش

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با بیان اینکه ایران در حل بحران سوریه نقش کلیدی دارد و با ورود خود می‌تواند مشکل این کشور را حل کند، گفت: ارتش سوریه با وجود حمایت گسترده غرب از تروریست‌ها، به پیروزی‌های گسترده‌ای دست یافته است.

خطیب جمعه دزفول همچنین 14 خردادماه سالروز رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1368 را یادآور شد و گفت: اندیشمندان و متفکران باید اندیشه‌ها و افکار امام خمینی(ره) را به نسل‌های بعدی منتقل کنند تا انقلاب پایدار و بادوام بماند.

انتهای پیام/ 72001/ش‌20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول