اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در سپاه:

سوریه الگو و مدل‏گیری دفاعی را از ملت ایران آموخته است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: سوریه، الگو و مدل‏گیری دفاعی را از ملت ایران آموخته است و در این مسیر به خوبی پیش می‏رود.

سوریه الگو و مدل‏گیری دفاعی را از ملت ایران آموخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در جمع طلاب و روحانیان شاهرود با اشاره تجزیه و تحلیل رخدادهای سوریه و نقش بسیج مردمی اظهار داشت: سوریه در دفاع، الگو و مدل‏گیری دفاعی را از ملت ما آموخته است و دفاع اسلام ناب را در این کشور شاهد هستیم.

سعیدی افزود: برابر این اسلام، اسلام سلفی‌های عربستان و اسلام سکولارهای ترکیه که هر دو باطل هستند، را شاهد هستیم که این‏ها با اسلام ناب مخالفت دارند و سوریه را نیز به همین خاطر در فشار قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: غرب آسیا با دارا بودن ذخایر و حوزه سرزمینی مناسب و ظرفیت قوی برای دشمنان و استکبار جهانی بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باید در راه وحدت کوشش کنیم و شاکر و نگهبان معارف و ارزش‌های الهی باشیم و بدانیم در اثر شکر واقعی همت می‌ماند و انقلاب اسلامی حفظ می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: هنر انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه و پشتیبانی و در صحنه بودن امت اسلامی با عزت و اقتدار در سطح جهان می‌درخشد.

وی با اشاره به نبردهای حزب‏الله و فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: نبرد 33 روزه حزب‏الله، نبرد حماس در غزه، حضور حزب‏الله لبنان و نقش ما در محور مقاومت در سوریه همه برابر جبهه سوسیالیسم و سرمایه‌داری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی در تقابل با این دیدگاه‌ها محکم مانند کوه ایستاده است و ما حق نداریم یک وجب به عقب برگردیم، چون تفکر و راهبرد ولایت فقیه این است.

سعیدی تاکید کرد: با ادامه این مسیر قلب امام زمان(عج) و امام خامنه‌ای بر انجام تکلیف شاد و خوشحال شود و بدخواهی‌های دشمنان به خودشان برگردد.

انتهای پیام/2249/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول