اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی شهر:

صدا و سیما در تبلیغات انتخابات شوراها کوتاهی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خمینی شهر گفت: تمام وقت صدا و سیما به تبلیغات و معرفی نامزدهای ریاست جمهوری اختصاص داده شده و صدا و سیما از انتخابات شورا غافل شده است.

صدا و سیما در تبلیغات انتخابات شوراها کوتاهی می‌کند

به گزارش خبرنگار فارس از خمینی شهر، حجت الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های امروز ضمن تقدیر و تشکر از  صدا و سیما برای وقت گذاری و زمان برای پخش برنامه‌های معرفی نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: صدا و سیما در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خوب عمل کرده است، گلایه ما از کوتاهی در تبلیغات و اهمیت دادن به انتخابات شورای شهر و روستا است.

وی ضمن انتقاد به نحوه نظارت و تشخیص صلاحیت نامزدهای انتخابات شورا شهر و روستا گفت: از نظر نظارتی و صلاحیت، همه کاندیداهای شورا را خوب تشخیص دادند و متأسفانه نظارت کافی وجود نداشت.

وی ضمن تاکید بر اهمیت و حساسیت انتخابات شورا در تعیین تکلیف آینده و سرنوشت مردم گفت: انتخابات شوراها برای تعیین سرنوشت مردم و جامعه در شهرهای کوچک بسیار مهم است.

رحیمی خطاب به مردم خمینی شهر گفت: مردم دقت کنند انتخابات شورا به معنای واقعی متعلق به خود مردم است و تلاش کنند به افراد کارآمد و دلسوز رای دهند.

امام جمعه خمینی شهر تاکید کرد: مردم در تشخیص خود به شایعات توجه نکنند، اگر در انتخاب خود تشخیص دادند یکی از نامزدهای انتخاباتی از دیگران بهتر و اصلح است به همان رأی بدهند.

وی تصریح کرد: بعضی از افراد و گروه‌های سیاسی در تبلیغات ریاست جمهوری و شوراها تلاش می‌کنند تا نامزدهای انتخاباتی خود را اصلح جلوه دهند، مردم نباید تحت تأثیر  این تبلیغات قرار گیرند.

وی ضمن تاکید بر اینکه عضویت در شورای شهر مقام نیست گفت: مردم مراقبت کنند دنیا و آخرت خود را به خاطر افراد خراب نکنند، مردم نباید از انتخابات شوراها غافل شوند و همه باید تلاش کنند تا بهترین افراد وارد شورا شهر شوند.

امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه مساجد بهترین پایگاه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در انتخاب افراد اصلح برای انتخابات شوراها است گفت: نامزدهای انتخاباتی تلاش کنند در تبلیغات خود به مردم دروغ نگفته و وعده‌های غیر واقعی قابل اجرا ندهند، نامزدهای انتخاباتی با وعده‌های دروغ باعث گمراهی مردم نشوند.

انتهای پیام/2301/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول