اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

وعده مردم را جذب نمی‌‌کند/ نامزدها چگونگی حل مشکلات جامعه را شرح دهند‌

امام جمعه مشهد گفت: نامزدهای ریاست‌جمهوری نباید به مردم وعده دهند، چرا که وعده مردم را جذب نمی‌کند، نامزدها باید چگونگی حل مشکلات و مسائل جامعه را شرح دهند.

وعده مردم را جذب نمی‌‌کند/ نامزدها چگونگی حل مشکلات جامعه را شرح دهند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه حرم مطهر علی‌بن موسی‌الرضا(ع) اظهار داشت: سال 88 در این کشور حوادثی رخ داد و مردم هم فتنه و هم فتنه‌گران را به خاطر دارند.

وی با بیان اینکه همچنان که ضدانقلاب در کشور یک اقلیتی بیش نیست و آنان بودند که شعار جمهوری ایرانی را به جای جمهوری اسلامی سر دادند، گفت: هم‌اکنون نامزدهای ریاست جمهوری نباید این مساله و فتنه‌گری را از یاد ببرند.

امام جمعه مشهد گفت: نامزدهای ریاست‌جمهوری و شورای شهر به دلیل بلوغ و رشدشان قابل تقدیر هستند چرا که آنان از حرکت‌های غیرارزشی و شیطانی که متاسفانه در سال 88 در کشور رخ داد، پرهیز کردند.

نامزدها چگونگی حل مشکلات و مسائل جامعه را شرح دهند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نامزدها باید چگونگی حل مشکلات و مسائل جامعه را شرح دهند، زیرا مملکت بر پایه و اساس استوار است و هیچ‌کس نخواهد توانست آن را برهم بزند.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: نامزدها باید برنامه پنج‌ساله توسعه را مدنظر قرار دهند و اینکه با برقراری ارتباط با آمریکا و اروپا می‌شود 30 میلیارد دلار ارز از سایر بانک‌های دنیا به کشور وارد کرد، کاری نیست که در اختیار و تصمیم سلیقه‌ای و شخصی کاندیداها باشد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: واجدین شرایط اخذ رای از بین هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بررسی‌های لازم و افزایش بصیرت به فردی رای دهند که بیشترین بهره برای دین مبین اسلام و اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی را داشته باشد.

نامزدها سیاه‌نمایی نکنند

وی گفت: نباید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای نشان‌دادن توانایی خود نسبت به وضعیت موجود کشور سیاه‌نمایی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به برگزاری مناظره‌های ریاست‌جمهوری در صدا و سیما اشاره کرد و اظهار داشت: نباید با بیان مسائلی مانند فقر مردم و جامعه و درشت جلوه دادن آن در رسانه ملی که میلیون‌ها نفر در داخل و خارج کشور نظاره‌گر آن هستند، آبروی نظام جمهوری اسلامی را ببرند.

امام جمعه مشهد گفت: مدیریت عظیمی که رسانه ملی انجام در راستای شناسایی بهتر چهره و آثار وجودی کاندیداها انجام داده، قابل تقدیر است.

مدیریت رسانه ملی در برگزاری مناظره‌ها قابل تقدیر است

وی افزود: مدیریت رسانه ملی سبب شده است مردم در اقصی نقاط کشور، براساس تدبیر و تبلیغات عادلانه با کاندیداها آشنا شوند و همچنین جلوی هزینه‌های نابجای تبلیغاتی گرفته شود.

انتهای پیام/70005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول