اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

11 هزار فقره کارت درمان در خراسان جنوبی توزیع شده است

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعداد 20 هزار و 800 فقره کارت درمان در کشور توزیع شده است، گفت: از این میزان کارت تعداد 11 هزار و 300 فقره در خراسان جنوبی صادر شده است.

11 هزار فقره کارت درمان در خراسان جنوبی توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: نقد سبب پیشرفت و تکامل انسان است و دولت در این چند سال خدمات زیادی انجام داده است که نباید از دایره انصاف خارج و سیاه‌نمایی کنیم.

وی افزود: ساخت نزدیک به 50 هزار مسکن مهر در استان و کسب رتبه دوم کشوری در ساخت مسکن، کسب مقام برتر در توزیع سهام عدالت، رشد سه درصدی ارزش افزوده استان از پنج درصد در سال 84 به هشت درصد در حال حاضر از جمله خدمات دولت در خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: افزایش سهم منابع بانکی از 300 میلیارد تومان در سال 84 به یک هزار 623 میلیارد تومان در حال حاضر رسیده است و نرخ بیکاری از 12 به 6/7 کاهش یافته است.

رشید تصریح کرد: در مباحث زلزله و حوادث زلزله زهان استان ما از بی‌حاشیه‌ترین حوادث بود که رکورد خدمت‌رسانی در آن شکسته شد.

وی با بیان اینکه 60 میلیارد تومان جذب اعتبارات در سال گذشته داشته‌ایم، گفت: اعتبارات عادلانه بین شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده است.

استاندار خراسان جنوبی اذعان کرد: در شورای مواد مخدر خراسان جنوبی جزء سه استان برتر کشور است و در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی از هفت برنامه فرهنگی این استان در چهار برنامه رتبه نخست را کسب کرده است.

رشید با اشاره به اینکه تعداد 20 هزار و 800 فقره کارت درمان در کل کشور برای بیماران نیازمند توزیع شده است، افزود: از این میزان کارت تعداد 11 هزار و 300 فقره در خراسان جنوبی صادر شده که منجر به کسب رتبه اول درمان در کشور توسط خراسان جنوبی شده است.

وی بیان کرد: سال جاری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است و چشم جهانیان به این موضوع منعطف شده که به هر نحوی این دوره از انتخابات را خدشه‌دار کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات مهمترین شاخصه مردم‌سالاری است، خاطر نشان کرد: در این زمینه قانون‌مداری و صیانت از آراء مردم و آماده کردن بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم وظیفه ما است.

رشید با اشاره به اینکه ظرف‌های زمان هیچ گاه قادر به شناخت انسان‌های الهی مانند امام خمینی‌(ره) نیستند، ادامه داد: امام یک شخصیت جامع و بی‌بدیلی در عصر حاضر است که به معنای واقعی کلمه مجدد اسلام ناب بود که بیداری اسلامی امروز برگرفته از این تفکر ناب است.

انتهای پیام/22481/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول