اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و پایانه‌های همدان خبر داد

پرداخت 100 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان نوسازی ناوگان باری

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: 100 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان نوسازی ناوگان باری پرداخت می‌شود.

پرداخت 100 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان نوسازی ناوگان باری

بابک قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در راستای طرح نوسازی ناوگان باری به مالکان ناوگان فرسوده و دارندگان برگ اسقاط ناوگان باری بخش حمل و نقل عمومی کالا وام با نرخ بهره 15 درصد پرداخت می‌شود.

وی مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده را یک صد میلیون تومان با نرخ بهره 15 درصد و دوره بازپرداخت هفت ساله اعلام و شرایط اعطای وام به متقاضیان را تشریح کرد.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اظهار داشت: در مرحله اول باید متقاضیان به اداره کل حمل و نقل و پایانه ها مراجعه کرده و برگه درخواست وام شامل مشخصات، آدرس و سایر اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند.

وی افزود: متقاضی ملزم است ضمن تکمیل فرم درخواست مذکور، نسبت به تهیه پیش‌فاکتور خرید کامیون از یکی از شرکت‌های ایران خودرو دیزل، سایپادیزل و یا ارس خود رو دیزل اقدام کرده و علاوه بر آن گواهی اسقاط کامیون فرسوده و یا برگ تعهد محضری مبنی بر اسقاط کامیون فرسوده را نیز به این اداره کل تحویل دهد.

قهرمانی بیان کرد: پس از تکمیل موارد ذکر شده ثبت نام اولیه انجام و مدارک و فرم‌های دریافتی برای انجام مراحل بعد به ستاد مرکزی ارسال و متعاقب آن نسبت به معرفی متقاضی برای دریافت تسهیلات اقدام خواهد شد.

وی تأکید کرد: دریافت این وام نمی‌تواند مانعی برای دریافت سایر تسهیلات از مدیریت ستاد حمل و نقل و سوخت و یا تسهیلات شرکت خودروساز باشد و در هر صورت مجموع تسهیلات اعطایی از سوی سازمان و ستاد حمل و نقل و سوخت، بیشتر از 80 درصد قیمت خودرو نخواهد بود.

انتهای پیام/89002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول