اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در انتخابات شورای شهر مشهد

لیست نهایی ائتلاف مدیران استان خراسان‌ اعلام شد

سخنگوی ائتلاف مدیران استان خراسان‌رضوی لیست نهایی این ائتلاف را اعلام کرد.

لیست نهایی ائتلاف مدیران استان خراسان‌ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کریم عباسپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام لیست 25 نفره ائتلاف مدیران استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: این ائتلاف قصد دارد تمام تلاش خود را در راستای خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری بکار بگیرد و منظور از خلق حماسه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، حضور موثر و پرشور مردم از مباحثی است که این ائتلاف به دنبال آن است.

* توسعه عدالت اجتماعی محور حرکت برنامه‌های ائتلاف

سخنگوی ائتلاف مدیران استان توسعه عدالت اجتماعی را محور حرکت برنامه‌های این ائتلاف دانست و افزود: توسعه عدالت اجتماعی محور حرکت برنامه‌های ائتلاف ما برای توسعه عدالت است که باید براساس توزیع بودجه باشد، توزیع اعتبارات باید به گونه‌ای تنظیم شود که مناطق کمتر توسعه یافته شهری فاصله خود را با مناطقی که وضعیت مطلوبی دارند کمتر کند.

وی افزود: از نظر من وظایف شورای شهر وظایف کافی و در حد شورای شهر نیست؛ یکی از برنامه‌های مشخص ائتلاف این است که مدیریت یکپارچه شهری را پیگیری کند و به نتیجه برساند؛ این فرایند علاوه بر این که سبب می‌شود موازی‌کاری نداشته باشیم و از هزینه‌های اضافی کم شود از اذیت شدن مردم نیز جلوگیری می‌کند.

دبیر ائتلاف مدیران استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: در هر ائتلاف مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بحث داشتن برنامه است، این ائتلاف به جمع‌بندی رسیده است و در زمینه وضعیت فعلی شهر مشهد برنامه‌ جامع را تنظیم کرده‎ است.

وی بابیان اینکه اعضای این ائتلاف یک منشور و میثاق‌نامه‌ای را در شش ماده تنظیم کردند، تصریح کرد: صداقت، ولایتمداری و ندادن وعده‌های دور از ذهن به مردم مواردی از تصویبات این منشور است.

سخنگوی ائتلاف مدیران استان گفت: ائتلاف ما یک ائتلاف حزبی نیست، بلکه یک ائتلاف عملی است، در این ائتلاف گروهی از مدیران استان با بیش از 30 سال سابقه در عرصه‌های مختلف مدیریتی حضور دارند.

وی اظهار داشت: ائتلاف مدیران استان خراسان‌رضوی در نظر دارد که برنامه‌های خود را در سه حالت کوتاه مدت، میان بلند و دراز مدت ارائه کند؛ این سه برنامه باید به موازات هم پیش برود که تا در بلند مدت به هدف اصلی خود یعنی تبدیل مشهد به شهری که شایسته پایتخت معنوی کشور است، برسد.

انتهای پیام/70004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول