اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 199

نشست ستادهای شهرستانی حامیان مردمی قالیباف در گلستان برگزار شد + تصاویر

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان گفت: ستادهای انتخاباتی حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان، طی یک جلسه‌ی کاری، به بررسی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد مورد نظر خود پرداختند.

نشست ستادهای شهرستانی حامیان مردمی قالیباف در گلستان برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید حسن حسینی صبح امروز در حاشیه این نشست انتخاباتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ بیش از 60 نفر از روسای ستادهای انتخاباتی و روسای کمیته‌های تبلیغات و رسانه‌ شهرستان‌های تابعه استان در این نشست حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه علاوه بر تاکید بر رعایت موارد قانونی مرتبط با انتخابات فرصتی بود تا روسای شهرستانی با یکدیگر به صورت چهره به چهره آشنا شوند.

 

 

بی‌تفاوتی به سرنوشت کشور تهدید است

این فعال اتتخاباتی با تاکید برحساس بودن به سرنوشت کشور توسط همه دلسوزان نظام یادآور شد: بی‌تفاوتی نسبت به مسائل کشور و انقلاب، مهمترین تهدید به شمار می‌رود.

قالیباف ادامه داد: با توجه به این موضوع، همه عوامل ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان با احساس وظیفه و تکلیف نسبت به کشور و نظام در این عرصه وارد شدند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف در گلستان ضمن حمایت از این نامزد جهادی در تحقق «حماسه سیاسی» نقش‌آفرینی کنند.

نشست با روسای ستادهای انتخاباتی قالیباف در گلستان، راس ساعت 18 در محل ستاد استانی حامیان مردمی قالیباف در گرگان برگزار شد.

با توجه به تنوع قومیتی در گلستان، حضور فعال افرادی از قومیت‌های مختلف در این نشست نشان از جایگاه خوب قالیباف در بین اقوام گلستانی دارد.

این نشست انتخاباتی دو ساعت به درازا کشید و پس از پایان سخنان رئیس و دبیر ستاد، اعضا حاضر در جلسه  به بیان سوالات و موضوعات مورد نیاز در موضوع تبلیغات پرداختند. 

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک‌میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول