اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در تویسرکان:

احترام به رقبا و عدم تخریب سرلوحه کاری ماست/از بی‌صداقتی‌ها آسیب دیده‌ایم

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در تویسرکان گفت: مهمترین مؤلفه که در سرلوحه کاری دکتر قالیباف قرار دارد، احترام به سایر کاندیداها و عدم تخریب دیگران است.

احترام به رقبا و عدم تخریب سرلوحه کاری ماست/از بی‌صداقتی‌ها آسیب دیده‌ایم

مهدی حاج‌ولئیی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با بیان اینکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری با نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است، اظهار داشت: تبلور حماسه سیاسی در انتخابات با حضوری حداکثری متجلی می‌شود.

وی افزود: دکتر محمد‌باقر قالیباف همانند سایر کاندیداهای ریاست جمهوری در عرصه شهرستان همزمان با اعلام اسلامی کاندیداها از سوی وزارت کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در تویسرکان با اشاره به اینکه وسعت تبلیغات دکتر محمد‌باقر قالیباف کل شهرستان را پوشش می‌دهد، ابراز داشت: ما با نگاه اعتقادی مبنی بر اینکه یک رئیس جمهور کارآمد بر مسند قدرت بنشیند برای اقتدار فردای ایران اسلامی، وارد کار شدیم.

وی با اشاره به اینکه قالیباف یک کارنامه بسیار قوی و درخشانی در عرصه 34 سال حیات انقلاب دارد، بیان داشت: از جمله فعالیت‌های به یادگار مانده ایشان در روند تاریخ کشور در زمان جنگ و بعد از جنگ است که مستقیم از سوی رهبری به ایشان واگذار شده است.

حاج‌ولئیی اعتماد به کارآمدی قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی سال جاری را دلیل واگذاری دیگر مسئولیت‌های مهم این کاندیدا در کشور چون سمت شهردار تهران دانست و افزود: تهران امروز نتیجه زحماتی است که دکتر قالیباف در کنار سایر مدیران و خدمتگزاران این نهاد انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تهران امروز در مقایسه با هشت سال پیش بسیار متفاوت است، اظهار داشت: امیدواریم این کارنامه قوی مقدمه‌ای برای انتخاب ایشان باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در تویسرکان با بیان اینکه قالیباف دارای توان اجرایی بالایی است، اذعان کرد: مهمترین مؤلفه که در سرلوحه کاری دکتر قالیباف قرار دارد، احترام به سایر کاندیداها و عدم تخریب و توهین به دیگران است.

وی با اشاره به اینکه ما باید تلاشمان بر معرفی کاندیدای مورد نظر خود به جامعه باشد، گفت: همه فعالان باید نظرسنجی در این عرصه را به مردم واگذار کنند، و آنها بیشتر از هر زمانی با قانون‌مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی کار کنند.

حاج‌ولئیی منشور ستاد دکتر محمد‌باقر قالیباف را در انتخابات برگرفته از دین مبین اسلام و فرهنگ ایرانی دانست و تأکید کرد: همه باید به این اصول و ارزش‌ها در این عرصه سرنوشت‌ساز پایبند باشیم.

وی با تأکید بر اینکه براساس فرامین رهبری مهمترین موضوعی که ما بر اساس آن برنامه را دنبال می‌کنیم، ساختن حماسه‌ سیاسی است، ابراز کرد: خلق حماسه سیاسی با مشارکت حداکثری و شور و نشاط مردم در صحنه انتخابات محقق می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در تویسرکان تاکید کرد: عملکرد ما در این عرصه بسیار حساس است و نباید به‌ گونه‌ای باشد که خدای نکرده در بین مردم دافعه ایجاد و آنها را از نظام دلسرد کند.

وی با اشاره به اینکه حماسه با رفتارهای هنجارشکن و تفرقه‌افکنی ساخته نمی‌شود، بلکه با همبستگی خلق می‌شود، تصریح کرد: باید اهتمام همه‌ فعالان بر ایجاد همدلی و وحدت در این مسیر باشد، تا اینکه دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

حاج‌ولئیی با بیان اینکه ما در راستای ترغیب و تشویق مردم، برای رسیدن به گزینه اصلح تلاش می‌کنیم، افزود: از سوم خرداد تاکنون برای مخاطبان از اقشار مختلف جامعه به منظور معرفی دکتر قالیباف 10 جلسه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور بانوان در فعالیت‌های اجتماعی یک واقعیت غیر قابل انکار است، بیان کرد: برای استفاده از این نعمت ارزشی ستاد خواهران در خیابان حافظ غربی نبش کوچه فاطمیه را فعال کردیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در تویسرکان با اشاره به اینکه کارهایی که منجر به افزایش مشارکت مردم شود باید مستمر و اثرگذار باشد، بیان کرد: مشارکت همه اقشار مختلف جامعه در انتخابات، انقلاب ما را در همه عرصه‌های جهانی در مقابل افکار پلید استکبار بیمه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه دشمن نگاه ناامیدی مردم و دست‌ کشیدن آنها از نظام است، تأکید کرد: امروز  با عنایت پروردگار مشارکت بالای ملت ایران در صحنه انتخابات در  روز 24 خرداد ماه امسال و رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی طرفداران کاندیداها، برنامه استکبار را بی‌اثر خواهد کرد.

حاج‌ولیئی به حضور چشمگیر جوانان در این عرصه اشاره کرد و گفت: مسئولیت اصلی کار را جوانان در این ستاد بر عهده ‌دارند.

وی در خصوص پذیرش این مسئولیت از سوی خودش گفت: ضرورتی را احساس کردم که کشور ما به افرادی مثل آقای قالیباف نیاز دارد ضمناً صداقت این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری سبب ورود من بر این برنامه شد، باید بپذیریم که در چند سال اخیر ما از بی‌صداقتی‌ها، تهمت‌ها و توهین‌ها آسیب دیدیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در تویسرکان روحیه جهادی، شهادت‌طلبی و  آرمان‌گرایی را از خصیصه‌های قالیباف معرفی کرد و گفت: دکتر قالیباف با توکل بر خدا آمده، تا نابسامانی‌ها را کنار بزند و در زندگی مردم تغییری را ایجاد کند.

وی دادن هر رأی را ادامه راه شهیدان و ایثارگران عنوان و اذعان کرد: تا به امروز خون شهدا و فداکاری ایثارگران، ایران را به این اقتدار رسانده و ما وظیفه داریم از این برکات و نعمات صیانت کنیم.

حاج‌ولیئی در پایان از سخنرانی مشاور قالیباف، دکتر تقوی در مسجد اعظم منطقه جولستان شهر تویسرکان در ساعات پایانی امروز خبر داد.

انتهای پیام/89010/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول