اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ولایتی در مسجد محمد رسول‌الله (ص) قزوین:

فقدان مدیریت درست موجب گرانی در کشور شد / از تولیدکنندگان حمایت می‌کنم

علی‌اکبر ولایتی با بیان اینکه تورم در کشور موجب کاهش قدرت خرید و فقر تدریجی مردم شده است، گفت: بنده در دولتم این مشکلات را با مدیریت مقتدرانه و صحیح برطرف می‌کنم.

فقدان مدیریت درست موجب گرانی در کشور شد / از تولیدکنندگان حمایت می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر ولایتی در جمع مردم قزوین در مسجد محمد رسول‌الله (ص) با بیان اینکه اخلاق‌مداری از جمله شعارهایش است، اظهار داشت: در روند رقابت‌ها بداخلاقی‌هایی صورت می‌گیرد که بنده با این شیوه مخالفم و معتقدم باید با رفتار و اخلاق پسندیده با سایر نامزدهای ریاست‌ جمهوری در یک فضای آرام رقابت کرد تا رضایت مردم را از این شیوه تبلیغاتی به دست آورد.

این مسئول ثبات در تصمیم‌گیری و مدیریت را از دیگر شعارهایش عنوان و ابراز داشت: بنده به هر فردی که بخواهم مسئولیتی در دولتم بدهم از کارآمدی، تعهد، تخصص و تجربه آن حتما تحقیق می‌کنم تا مجبور نباشم مدام آنان را جابه‌جا کنم.

ولایتی با بیان اینکه عدم ثبات تصمیم‌گیری پولی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی از جمله مشکلات کشور است، اذعان داشت: فقدان مدیریت صحیح موجب این مشکلات شده است و بنده در دولتم با اجرای یک مدیریت مقتدر و صحیح این مشکلات را برطرف می‌کنم.

عضو حزب ائتلاف پیشرفت با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها باید مشکل آب کشاورزان قزوینی برطرف می‌شد، متذکر شد: فقدان مدیریت درست در کشور موجب شده این مشکل تاکنون برطرف نشود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: بنده در دولتم مشکل آب این کشاورزان را با مدیریت مقتدرانه و درست برطرف می‌کنم تا آنان با داشتن آب بتوانند کشاورزی را رونق و توسعه دهند.

وی به مشکلات گرانی و تورم در کشور اشاره کرد و گفت: اکنون قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم افزایش چشم‌گیری یافته است به طوری که درآمدهای آنان نمی‌تواند هزینه‌هایشان را تأمین کند و این موجب نارضایتی آحاد جامعه شده است که باید برای تأمین آرامش و رفاه مردم این مشکل در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

ولایتی کمبود کالا در بازار و افزایش نقدینگی را از جمله عوامل تورم و گرانی در کشور دانست و اذعان داشت: عدم پرداخت یارانه به تولیدکنندگان از جمله کشاورزان و صنعتگران موجب بروز کاهش تولید کالاهای اساسی و ضروری مردم در کشور شده است.

عضو حزب ائتلاف پیشرفت با اشاره به اینکه با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها باید دولت به تولیدکنندگان یارانه پرداخت می‌کرد، اظهار داشت: تولیدکنندگان به دلیل عدم پرداخت یارانه و عدم توان خرید مواد اولیه، با مشکل تولید کالا مواجه شدند و همین امر موجب شد تا عرضه کالا در بازار کاهش یابد و همچنین برخی شرکت‌ها تعطیل و کارگران بیکار شوند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: فقدان مدیریت صحیح موجب به وجود‌ آمدن مشکلات کاهش تولید کالا، افزایش بیکاری و تعطیلی شرکت‌ها شده است که بنده با بکارگیری روش‌های مدیریتی صحیح این مشکلات را برطرف می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت در کشور نسبت به کشورهای همسایه و بازار جهانی گران‌تر است، بیان کرد: وجود بروز این مشکلات از بی‌سیاستی مسئولان و عدم درست تنظیم بازار توسط دولت است که باید برطرف شود.

ولایتی با بیان اینکه گران شدن مواد اولیه، افزایش مالیات، عدم پرداخت یارانه، متوقف کردن تولید و پرداخت وام با بهره بالا از جمله مشکلات تولیدکنندگان است، اظهار داشت: بنده با حمایت از تولیدکنندگان و واگذاری تولید به مردم این مشکلات را برطرف می‌کنم.

این مسئول با اشاره به اینکه افزایش نقدینگی از دیگر عوامل گرانی و تورم در کشور است، متذکر شد: تورم نقطه به نقطه از خرداد 91 تا امسال 40 درصد و تورم سالیانه در همین تاریخ بیش از 30 درصد بوده در حالی که افزایش حقوق کارگران به تناسب این تورم افزایش نیافته است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: تحقق گرانی و تورم در کشور موجب کاهش قدرت خرید مردم و فقر تدریجی آنان شده است که بنده در دولتم مشکلات تورم و بی‌ثباتی در بازار را با اجرای برنامه کوتاه مدت در عرض 100 روز برطرف می‌کنم.

انتهای پیام/77009/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول