اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نوشهر خبر داد

اعمال معافیت عوارض برای اماکن ورزشی نوشهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نوشهر از معافیت عوارضی برای اماکن فرهنگی و ورزشی این شهر خبر داد.

اعمال معافیت عوارض برای اماکن ورزشی نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سکینه دیوسالار رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نوشهر ظهر امروز در دیدار با ورزشکاران این شهر از اختصاص معافیت عوارضی برای اماکن فرهنگی و ورزشی در نوشهر خبر داد.

دیوسالار اظهار کرد: شهرستان نوشهر یکی از شهرهای قهرمان‌پرور و نخبه‌پرور در کشور است که نام ورزشکاران قهرمان و مدال آوران زبانزد عام و خاص است.

وی افزود: نوشهر یکی از شهرهای با نشاط و شاداب است که در رشته‌های مختلف ورزشی توانسته است در سطح اول ورزش کشور و بین‌الملل بدرخشد و این از افتخارات بزرگ و ارزشمند برای ورزش استان مازندران است.

این مسئول در ادامه بر لزوم توجه بیشتر به ورزشکاران و توسعه زیرساخت‌های ورزشی نوشهر تاکید کرد و گفت: تصویب احداث دو سالن ورزشی با امکانات و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران نوشهری در دو بخش سالن مسابقات قهرمانی و پایگاه قهرمانی مورد توجه این شورا است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت‌های چشمگیر بانوان ورزشکار نوشهری پرداخت و افزود: امروز بانوان ورزشکار نوشهری در رشته‌های مختلف ورزشی فراتر از استان ظاهر شده و با فتح قله‌های بزرگ ورزش کشور و حتی درخشش خیره‌کننده در میادین بین المللی ورزشی، توانایی‌ها و استعدادهای ورزشی بانوان نوشهری را به اثبات رساندند.

نایب رئیس شورای شهر نوشهر ادامه داد: تیم فوتسال بانوان شورای شهر نوشهر با حمایت این شورا توانسته در لیگ برتر کشور حضور یافته و با تیم‌های بزرگ و نامداری کشور همچون پرسپولیس به رقابت پرداخته و با ارائه بازی‌های بسیار مطلوب و کسب موفقیت‌ها، چشم به قهرمانی در فصل بعد رقابت‌های فوتسال لیگ برتر دارد.

دیوسالار خاطرنشان کرد: شهرستان نوشهر با وجود داشتن ورزشکاران بزرگ در عرصه‌های ملی و بین المللی نیازمند نگاه ملی در ورزش است و تاکنون نیز اعضای شورای شهر نوشهر با همین نگاه بر گسترش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای جوانان و نیز ایجاد فضاهای ورزشی برای خانواده‌ها تاکید کردند و در راستای تحقق آن گام بر می‌دارند.

وی توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی را نیاز یک شهر دانست و تصریح کرد: اماکن فرهنگی و ورزشی نوشهر معافیت کلیه عوارض به جز کسری پارکینگ برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نوشهر اظهار کرد: همچنین بر اساس بند پنج از ماده 16 در راستای تکریم و تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی، مدال آوران و مربیان بین‌المللی از کشوری تا المپیک از 2 تا 6 میلیون تومان از پرداخت هزینه‌های عوارض معاف می‌شوند.

وی تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری نوشهر و زیرپوشش قرار دادن شموشک نوشهر و فوتسال بانوان را از دیگر اقدامات ورزشی شورای شهر نوشهر برشمرد.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول