اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

پرداخت 60 میلیارد ریال عوارض آلایندگی پالایشگاه به شهرستان جم

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از پرداخت 60 میلیارد ریال عوارض آلایندگی پالایشگاه به شهرستان جم خبر داد.

پرداخت 60 میلیارد ریال عوارض آلایندگی پالایشگاه به شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد امام علی(ع) و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر از افتخارات بزرگ و به یادماندنی رزمندگان ایران اسلامی است که هیچ زمانی فراموش نمی‌شود.

وی از پرداخت حق آلایندگی شهرستان جم خبر داد و افزود: به میمنت عید بزرگ میلاد امام علی(ع) در ارتباط با بحث عوارض آلایندگی مربوط به سال‌های 584 تا 87  با پیگیری‌های به‌ عمل آمده توانستیم بخشی از نقدینگی را تامین و عیدی به مردم عزیز شهرستان جم بدهیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خاطر نشان کرد: طی جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر جم و شهردار برگزار شد با توافق طرفین با توجه به مشکلات نقدینگی شرکت، موافقت شد عوارض آلایندگی در طی یکسال و به‌صورت اقساط پرداخت شود که در گام اول امروز مبلغ 60 میلیارد ریال به حساب اداره امور مالیاتی شهرستان جم واریز شد که از آن طریق در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گیرد.

اسلامی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندیم که بتوانیم مبلغ کلی عوارض را تامین کرده و در اختیار مردم شریف شهرستان جم قرار دهیم.

وی بیان داشت: بنده 17 سال است که در جم زندگی می‌کنم و خودم را شهروند جم می‌دانم و تلاش خود را می‌کنم که بتوانم خدمتی به مردم شریف جم ارائه کنم.

اسلامی گفت: از اینکه بتوانم کمکی به منطقه کنم خوشحال می‌شوم و همواره سعی داشته‌ایم که حسن نیت خود را به مردم جم به اثبات رسانیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم یادآور شد: اگر خودم نیز عضو شورای شهر جم بودم موضوع عوارض را پیگیری می‌کردم اما باید توجه داشته باشیم که در همه مسائل به قانون احترام بگذاریم و تابع قانون باشیم.

اسلامی افزود: موضوع عوارض آلایندگی نشان داد که اگر صبر و حوصله داشته باشیم و از پیش داوری و قضاوت عجولانه بپرهیزیم می‌توان با تعامل مشکلات و اختلاف دیدگاه‌ها را حل کرد.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول