اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اصفهان:

تمام پروژه‌های شهری باید دارای استاندارد‌های مناسب‌سازی باشند

معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان گفت: تمام پروژه‌های شهری باید دارای استاندارد‌های مناسب‌سازی باشند و در حال حاضر موج مناسب‌سازی در اصفهان به تندی در حرکت است.

تمام پروژه‌های شهری باید دارای استاندارد‌های مناسب‌سازی باشند

مسعود نریمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از چند سال گذشته تاکنون مناسب‌سازی فضا‌های شهری به عنوان یک دغدغه اصلی برای مدیران و مسئولان شهری اصفهان تبدیل شده است، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته نیز طرح‌های مطلوبی به منظور مناسب‌سازی فضا‌های شهری در اصفهان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه معلولان باید همانند افراد عادی از امکانات عمومی موجود در سطح شهر‌ها استفاده کنند و حقوق شهروندی این افراد باید رعایت شود، اضافه کرد: موج مناسب‌سازی در اصفهان به تندی در حرکت است و امیدواریم طی سال‌های آتی تمام فضا‌های شهری اصفهان از استاندارد‌های مناسب‌‌سازی برخوردار شوند.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمام پروژه‌های شهری باید دارای استاندارد‌های مناسب‌سازی باشند، تصریح کرد: رعایت استاندارد‌های مناسب‌سازی در تمام طرح‌ها و پروژه‌ها الزامی شده است و استاندارد‌های مناسب‌سازی باید در راستای اجرای خیابان‌ها، فرهنگ‌سرا‌ها، کتابخانه‌ها، سالن‌های ورزشی، پارک‌ها و دیگر اماکن عمومی رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه مناسب‌سازی به عنوان موضوع جداگانه‌ای از پروژه‌های اجرایی در سطح شهر نیست، ادامه داد: مناسب‌سازی در دل تمام پروژه‌های شهری نهفته است، البته به صورت ویژه نیز یک اعتباری در بودجه شهرداری به موضوع مناسب‌‌سازی اختصاص داده می‌شود.

نریمانی با بیان اینکه این اعتبارات به صورت عمده به پروژه‌هایی که در سال‌های گذشته اجرا شده است، اختصاص دارد، تاکید کرد: اعتبارات مورد نیاز برای رعایت استاندارد‌های مناسب‌‌سازی در پروژه‌های عمرانی در زمان پیش‌بینی اعتبار برای راه‌اندازی این پروژه‌ها اختصاص داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین در حال حاضر صدور پروانه ساختمان منوط به رعایت استاندارد‌های مناسب‌سازی است، افزود: این اقدام شهرداری گامی در راستای حمایت از معلولان برای تردد آنها در سطح شهر است.

انتهای پیام/63004/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول