اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار قم

مجتمع توریستی قصر کهک افتتاح شد

مجتمع توریستی قصر کهک با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افتتاح شد.

مجتمع توریستی قصر کهک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در مراسم افتتاح مجتمع توریستی قصر شهر کهک با اشاره به جایگاه قم به عنوان پایگاه اعتقادی جهان تشیع اظهار داشت: باید به ظرفیت‌های عظیم قم به عنوان یک جهانشهر نگاه کرد.

وی با تاکید بر اینکه قم می‌تواند مرکز دیپلماسی علمی جهان باشد، تصریح کرد: لازمه تحقق پیشرفت قم و تبدیل آن به جهانشهر تامین ظرفیت‌ها و امکانات متناسب با این جایگاه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در استان در بخش‌های مختلف صنعت، گردشگری و... گفت: وجود صنایع مختلف و پیشرفته در استان و همچنین شهرک‌های متعدد صنعتی زمینه طرح ظرفیت‌های قم در سراسر جهان و همچنین پیشتازی این استان در بسیاری از صنایع را فراهم کرده است.

وی به شیرین شدن آب قم اشاره کرد و افزود: با تحقق این خدمت بزرگ زمینه بیشتری برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان فراهم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری لزوم توسعه مراکز گردشگری و اقامتی را در استان مورد تاکید قرار داد و گفت: باید زمینه‌های لازم برای افزایش ماندگاری زوار و گردشگران در استان فراهم شود.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول