اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

روحانیت پرچمدار دفاع از مکتب تشیع است

امام جمعه بردسکن گفت: روحانیت پرچمدار دفاع از مکتب تشیع است.

روحانیت پرچمدار دفاع از مکتب تشیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی ظهر امروز در تجمع طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) این شهرستان ضمن محکوم کردن حرکت وحشیانه دشمنان اسلام در هتک حرمت به مرقد صحابه پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: امروز دشمنان در مقابل تفکر مسلمانان عاجز هستند و دست به تن شریفی که درون خاک است می‌زنند که این نهایت ضعف آنها را می‌رساند.

وی افزود: همانطور که دشمنان نتوانستند در مقابل تفکر شهید مطهری ایستادگی کنند و جسم او را مورد هدف قرار دادند امروز وهابیت با این حرکت‌ها می‌خواهد بین وحدت مسلمانان تفرقه ایجاد کند.

امام جمعه بردسکن به برگزاری اجلاسیه علما و بیداری اسلامی با حضور 700 نخبه و دانشمند از بیش 70 کشور جهان در تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این اجلاسیه با موفقیت برگزار شد و تحقق وحدت جهان اسلام را به دنبال داشت، این حرکت بدون ارتباط با این اجلاسیه نیست.

امینی افزود: امروز دشمنان می‌خواهند با تخریب حرم‌های ائمه و صحابه اهل بیت (ع) قلوب مسلمانان را جریحه‌دار و وحدت آنها را به تفرقه تبدیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به‌ ویژه استکبار جهانی از این وحشت دارند که علما و نخبگان با شرکت در اجلاسیه بیداری اسلامی نسبت به وحدت جهان اسلام آگاه شوند و آنها را در اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

وی با بیان اینکه روحانیت پرچمدار دفاع از دین مکتب تشیع است، گفت: روحانیت در همه صحنه‌ها حضور فعال دارد و دشمنان بدانند علما و دانشمندان سنگربانانی هستند در دفاع از دین و مکتب تشیع و جلوی نفوذ شیاطین را می‌گیرند.

امینی با بیان اینکه از ابتدای تاریخ اسلام چهار گروه در شاکله نظام جمهوری اسلامی حضور داشته‌اند و امروز نیز عده‌ای تفکرات آنها را علیه مسلمانان و شیعیان ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: وهابیت امروز در خط تکفیری‌ها حرکت می‌کنند و به هیچ چیز جز گروه خودشان وابسته نیستند.

امام جمعه بردسکن این حرکت را تهدیدی برای مسلمانان عنوان کرد و افزود: تنها راه پیروزی در مقابل ترفندها و دسیسه‌های دشمنان، اتحاد و وحدت بین مسلمانان جهان اسلام است، چرا که پشت این حرکت دست آمریکا و صهیونسیت‌ها وجود دارد.

در این تجمع روحانیون و طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن با سر دادن شعارهایی این حرکت وحشیانه را محکوم کردند.

انتهای پیام/70002/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول