اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 191

حسینی: گلستان شنبه میزبان قالیباف است

رئیس ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در استان گلستان گفت:‌ از ساعت 19 شنبه 11 خرداد ماه، استان گلستان میزبان قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

حسینی: گلستان شنبه میزبان قالیباف است

سید حسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با ورود قالیباف به استان، وی در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان حضور خواهد یافت و به ساحت مقدش شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ادای احترام خواهد کرد.

برنامه‌های مفصلی در گلزار شهدای گرگان تدارک دیده‌ایم

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مفصلی در گلزار شهدای گرگان تدارک دیده‌ایم که تمامی این برنامه‌ها در کمیته‌های این ستاد در حال طراحی و برنامه‌ریزی است.

این فعال انتخاباتی از حضور این نامزد ریاست جمهوری حدود ساعت 20:30 در سالن امام خمینی ورزشگاه آزادی گرگان خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود با تمهیدات به عمل آمده و علاقه‌مندی گلستانی‌ها به این نامزد توانمند و جهادی، شاهد سیل حضور مردمی در این برنامه‌ها باشیم.

حضور قالیباف در محضر علما و نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان

حسینی با تاکید بر جایگاه والای علمای دینی در جامعه افزود: طبق برنامه، قالیباف در فاصله زمانی حضور خود در گرگان در محضر آیت‌الله میبدی از علمای به نام استان و آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد:‌ امیدواریم حضور این نامزد انتخاباتی بتواند نقش موثری در آفرینش ‌شور و شعف انتخاباتی در مسیر خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری ایفا کند.

فعالیت تمامی ستادهای انتخاباتی قالیباف در سطح گلستان

حسینی با اشاره به برنامه تبلیغی ستاد حامیان مردمی قالیباف در سطح استان یادآور شد: ‌اکنون ستادهای تبلیغاتی مرتبط، در تمامی شهرهای استان فعال شده‌اند و به امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی مشغول هستند.

وی متذکر شد:‌ با توجه به برنامه‌های ارائه شده توسط قالیباف و ابراز حمایت بسیاری از اقشار مردمی از این نامزد جهادی، امیدواریم گلستانی‌ها با واریز رای خود برای این نامزد انتخاباتی در به ثمر نشستن انتخابی اصلح نقش‌آفرینی کنند.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول