اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران خبر داد

آغاز رقابت وزنه‌برداران مازندرانی در رقابت‌های آسیایی

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از رقابت وزنه‌برداران مازندرانی از چهارشنبه امروز در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی آسیا در قطر خبر داد.

آغاز رقابت وزنه‌برداران مازندرانی در رقابت‌های آسیایی

عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در پانزدهمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا تیم ملی با هشت وزنه‌بردار در قطر شرکت کرد که سه وزنه‌بردار ملی‌پوش از مازندران هستند.

وی درباره زمان رقابت سه وزنه‌بردار مازندرانی در این مسابقات تصریح کرد: در این رقابت‌ها کیانوش باقری، رامین ولی‌پور و امیرحسین فضلی به عنوان سه وزنه‌بردار مازندرانی برای کشورمان روی تخته می‌روند.

رحیمی گفت: کیانوش باقری در دسته 62 کیلوگرم امروز چهارشنبه هشتم خرداد از ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت تهران برای کسب مدال روی تخته می‌رود.

وی در ادامه ابراز داشت: دیگر وزنه‌بردار مازندرانی رامین ولی‌پور نیز امروز چهارشنبه هشتم خرداد از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران نیز روی تخته می‌رود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران درباره آخرین وزنه‌بردار مازندرانی در این پیکارها تصریح کرد: امیرحسین فضلی در دسته 94 کیلوگرم روز جمعه 10 خرداد از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران برای کسب مدال روی تخته می‌رود.

رحیمی در پایان افزود: در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان قهرمانی آسیا در دوحه قطر محمدصادق محمدی از داوران مازندرانی برای قضاوت این رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/86005/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول