اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط‌کریم:

باید مراقب فتنه‌انگیزی معاندان باشیم

فرماندار شهرستان رباط‌‌کریم گفت: در انتخابات آتی همه باید مراقب فتنه‌انگیزی معاندان و دشمنان انقلاب باشیم.

باید مراقب فتنه‌انگیزی معاندان باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم بیژن سلیمان‌پور طی سخنانی در نخستین جلسه توجیهی نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جدید پرند اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی امسال را تحت عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرمودند که این امر نشان‌دهنده اهمیت انتخابات پیش‌رو است.

وی تصریح کرد: انتخابات زمینه بسیار مهمی برای خلق حماسه سیاسی است و همه ما باید به صورتی تلاش کنیم که نتیجه نهایی انتخابات سربلندی مردم و حضور حماسی آنها در پای صندوق‌های رای باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رباط کریم افزود: ما در شرایط حساسی به سر می‌بریم و امروزه دشمنان خارجی چشم به انتخابات ایران دوخته‌اند و باید با تمام توان در انتخابات شرکت کرده و با حضور گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

سلیمان‌پور تاکید کرد: در شرایطی که معاندان و مخالفان اسلام و انقلاب می‌خواهند از فرصت برگزاری انتخابات برای راه انداختن فتنه جدید استفاده کنند، باید مراقب فتنه‌انگیزی‌های آنها باشیم و با بصیرت و آگاهی در روز انتخابات شرکت کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به وظایف نامزدهای این انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات شوراها به اندازه ریاست جمهوری دارای اهمیت بوده و حساس است.

سلیمان‌پور افزود: برگزاری هر انتخاباتی دارای سه ضلع مجریان، کاندیداها و مردم است و هر سه این اضلاع باید در چارچوب قانون حرکت کرده و رفتارهای انتخاباتی خود را بر اساس قانون تنظیم کنند.

وی تاکید کرد: هیچ‌کس نباید در انتخابات به فکر برنده و بازنده باشد و همه ما در یک کشتی هستیم و باید با تلاش هم انقلاب اسلامی را به سمت تعالی و توسعه سوق دهیم و در این میان نامزدها باید به صورتی رفتار کنند که مردم با امید و انگیزه در پای صندوق‌‌های رای حاضر شوند.

فرماندار شهرستان رباط کریم در پایان با یادآوری وظایف و اختیارات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از نامزدهای شهر جدید پرند خواست تا در چارچوب قانون فعالیت‌های خود را انجام دهند.

همچنین نامزدهای حاضر در این جلسه نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/2302/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول