اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سراب:

حضور حداکثری پای صندوق‌های رای رمز تحقق حماسه سیاسی است

فرمانده سپاه ناحیه سراب گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای رمز تحقق حماسه سیاسی است.

حضور حداکثری پای صندوق‌های رای رمز تحقق حماسه سیاسی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سراب محمود اصل‌گرگانی امروز در نشستی با عنوان بصیرت‌افزایی و روشنگری اظهار کرد: مردم آگاه ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب به جهانیان ثابت کرده‌اند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود و در این راه با بهره‌گیری از فرهنگ صحیح عاشورایی توطئه‌های استکبار علیه اسلام و انقلاب را خنثی می‌کنند.

وی بیان کرد: غرب از صدور و گسترش باورهای اسلامی انقلاب ایران در هراس است و به همین دلیل به بهانه‌های مختلف از جمله حمایت ایران از تروریست‌ها و  غیرصلح‌آمیز بودن مسئله هسته‌ای ایران تحریم‌های جدیدی را به تصویب می‌رساند.

اصل‌گرگانی تصریح کرد: خصومت و دشمنی استکبار جهانی با ایران ریشه‌ای بوده و آنها تحمل جمهوری اسلامی ایران و بیداری اسلامی را در منطقه ندارند.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی منطقه برگرفته از نظام و انقلاب است، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی از به خطر افتادن منافع خود در منطقه در هراس هستند.

اصل‌گرگانی تاکید کرد: وحدت و همبستگی همه مردم و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت و سربلندی نظام اسلامی است که نمونه بارز آن حضور پرشور و عظیم مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به عنوان مظهر حماسه سیاسی خواهد بود.

وی با تاکید بر دشمن‌شناسی و هوشیاری تصریح کرد: باید قدردان عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی بوده و برای تقویت وحدت و اتحاد جهان اسلام و مسلمانان کوشش کنیم.

اصل‌گرگانی، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را رمز تحقق حماسه سیاسی خواند و تاکید کرد: انتظار از مردم این است که با بررسی و سنجش کاندیداها در چارچوب قانون شخص اصلح را انتخاب کنند.

وی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات به عنوان نقشه راه و چراغ هدایت است و در این خصوص نیز رهبری شاخصه‌های انتخاب اصلح و معیارهایی را بیان کرده‌اند که می‌توان از این بیانات برای انتخاب اصلح در انتخابات استفاده کرد.

انتهای پیام/60001/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول