اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

سپردن پروژه 8 میلیاردی «میارکلا» به پیمانکار ضعیف اشتباه بود

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: سپردن پروژه هشت میلیارد تومانی مسکن مهر میارکلا به پیمانکاری که توان مالی حتی 800 میلیون تومانی را نداشت، اشتباه بود.

سپردن پروژه 8 میلیاردی «میارکلا» به پیمانکار ضعیف اشتباه بود

عیسی هاشمی‌حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره وضعیت مسکن مهر در میارکلای ساری بیان داشت: پروژه مسکن مهر میارکلا ساری، بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر در مازندران است که پیشرفت فیزیکی این مجموعه در مجموع مناسب است.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه چند تعاونی هستند که دچار مشکل هستند، تصریح کرد: مشکل این تعاونی‌ها در مدیریت است و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول دادند مشکل تعاونی‌ها را برطرف کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران درباره دلیل مطرح کردن پیشرفت فیزیکی مناسب در میارکلای ساری در حالیکه برخی از واحدها در ابتدای ساخت هستند، بیان داشت: پیشرفت فیزیکی میارکلا به نسبت تمام پروژه مطلوب است اما ممکن است برخی واحدها دچار مشکل باشند.

وی با تاکید بر اینکه دلیل بخشی از پسرفت فیزیکی متوجه آورده و سرمایه مردم است، گفت: هم اکنون تعاونی‌های داریم که مردم نسبت به پرداخت آورده خودشان اقدامی نکردند.

هاشمی در مورد پیشرفت فیزیکی تعاونی‌هایی که آورده آن توسط مردم پرداخت شد، گفت: پیشرفت فیزیکی در این تعاونی‌ها مناسب و مطلوب است.

وی با بیان اینکه در بحث زیرساخت‌ها مشکلاتی داریم که نیاز است دولت در این مورد وارد شود، بیان داشت: اقدامات شرکت گاز برای خدمات‌رسانی نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: شرکت برق، طرح حجیمی را ارائه کرد که نیاز است کوچک‌سازی شود؛ اما برای تامین آب مشکل خاصی وجود ندارد.

این مسئول درباره ارائه خدمات دستگاه خدمات‌رسان به پروژه میارکلا گفت: عملیات آب، برق و گاز تا درب شهرک برعهده دولت است و نباید از این بابت هزینه‌ای به متقاضیان تحمیل شود.

هاشمی درباره دلیل بالابودن آورده متقاضیان نسبت به سایر استان‌ها در مسکن مهر میارکلا گفت: نوع پروژه و کیفیت ساخت در میزان آورده متقاضیان اثرگذار است اما نباید مبلغ تعیین شده از متری 320 هزار تومان بیشتر شود مگر اینکه شمال مصوبه جدید دولت شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران درباره زمان افتتاح مسکن مهر در میارکلا ساری گفت: افتتاح مسکن مهر در صورت انجام کار شبانه‌روزی و جهادی تا پایان سال قابل انجام است.

وی درباره سپردن پروژه هشت میلیاردی به پیمانکاری که توان مالی 800 میلیون تومانی نداشت، گفت: در این مورد تعاونی‌ها نباید زیر بار می‌رفتند.

هاشمی در پایان گفت: تعاونی‌ها در این قضیه نباید زیر بار می‌رفتند و توجیه نبودند و اداره تعاون در این قضیه باید دخالت بیشتری می‌کرد.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول