اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت و درمان شوش خبر داد

تشدید نظارت‌ها بر اماکن توزیع مواد خوراکی و اغذیه فروشی‌های شوش

رئیس مرکز بهداشت و درمان شوش از تشدید نظارت‌ها بر اماکن توزیع مواد خوراکی و اغذیه فروشی‌ها خبر داد و گفت: نظارت‌ها به دلیل گرمای هوا بیشتر شده است.

تشدید نظارت‌ها بر اماکن توزیع مواد خوراکی و اغذیه فروشی‌های شوش

کریم بیت‌سیاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: نظارت‌های واحد بهداشت محیط در شوش بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط ماموران این مرکز به شکل منظم و ادواری اجرا می‌شود و این نظارت‌ها در روزهای گذشته تشدید شده است.

وی در بیان نحوه اجرای نظارت‌های واحد بهداشت محیط در شوش افزود: نظارت‌های این مرکز به دو شکل گزارشات مردمی و نقطه گذاری اجرا می‌شوند.

بیت‌سیاح در تشریح روش نظارتی گزارشات مردمی خاطر نشان کرد: مردم با مشاهده تخلفات و مشکلات بهداشتی در سطح شهرستان با گزارش به مرکز بهداشت و درمان شوش ما را در راستای اجرای برنامه‌های نظارتی- بهداشت محیط یاری می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش در ادامه تصریح کرد: نظارت به روش نقطه گذاری روش ماموران نظارتی این مرکز است که طبق برنامه و در زمان تعیین شده نظارت و بازرسی را از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام می‌دهند.

وی در رابطه با مراحل بازرسی واحد بهداشت محیط در شوش اعلام کرد: در نخستین بازرسی و نظارت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت شرایط بهداشتی در مرحله نخست به این مراکز تذکر داده شده و به مدت یک تا دو هفته مهلت داده می‌شود که نسبت به رفع آن مشکلات اقدام کنند.

بیت‌سیاح در ادامه توضیح داد: در ادامه نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شوش بعد از مهلت داده شده در صورت عدم ایجاد شرایط بهداشتی لازم با پلمپ کردن این اماکن از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته با نظارت‌های دقیق و مستمر مأموران واحد بهداشت محیط در شوش 500 واحد متخلف در این شهرستان پلمپ و از ادامه فعالیت محروم شده‌اند. 

وی در بیان برخورد با متخلفان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شوش افزود: واحد بهداشت محیط می‌تواند به صورت مستقیم با این مراکز برخورد کند و نسبت به پلمپ کردن آنها اقدام نماید.

بیت‌سیاح ادامه داد: در صورتی که مراکز متخلف از اجرای حکم تعطیلی واحدهای صنفی خود توسط مأموران واحد بهداشت محیط در شوش جلوگیری کنند به دادگاه این شهرستان برای اجرای حکم معرفی می‌شوند.

مدیر مرکز بهداشت و درمان شوش در پایان خاطرنشان کرد: همراهی مردم در کنار سعی و تلاش مأموران واحد بهداشت محیط می‌تواند ما را در تامین شرایط مناسب بهداشتی و رسیدن به جامعه‌ای سلامت یاری کند.

انتهای پیام/72006/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول