اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردبیل میزبان مخترعان

سومین جشنواره اختراعات کوهساران در اردبیل برگزار می‌شود

سومین جشنواره منطقه‌ای اختراعات کوهساران مردادماه سال جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

سومین جشنواره اختراعات کوهساران در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان اردبیل، این جشنواره منطقه‌ای شامل اختراعات شمال غرب کشور با عنوان کوهساران است که از تمام مخترعان دعوت شده به منظور تایید علمی اختراع خود و استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در این جشنواره ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام در این جشنواره از 7 اردیبهشت الی 11 مرداد 92 و زمان برگزاری آن 29 ، 30 و 31 مرداد 1392 می‌باشد.

همچنین روابط عمومی بنیاد نخبگان استان اردبیل اعلام کرد اختراعاتی که سال ثبت آن‌ها، سال 87 و بعد از آن باشد مجاز به ثبت نام در سومین جشنواره منطقه‌ای اختراعات کوهساران می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برای اختراعات در حوزه علوم پزشکی و دارویی داشتن تاییدیه از مراجع ذیصلاح الزامی است و علاوه بر آن ضروری است تا نام ثبت‌نام‌کننده اختراع در سامانه و نیز ارائه‌کننده اختراع در نمایشگاه در گواهی ثبت اختراع ذکر شده باشد.

در صورتی که طرح ارائه شده در جشنواره‌های مورد تایید بنیاد خوارزمی، جوان و بین‌المللی، رازی و شیخ‌بهایی بعد از سال 86 حائز رتبه‌های اول تا سوم کشوری شده است،‌ از ثبت نام آن در این پورتال خودداری خواهد شد.

این طرح‌ها مشمول تسهیلات بالاتری هستند که مخترعان می‌توانند با مراجعه به دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان از آن آگاه شوند که تسهیلات سطح سه اختراعات با داوری‌های به‌عمل آمده به این طرح‌ها تعلق نمی‌گیرد.

روابط عمومی بنیاد نخبگان استان اردبیل اعلام کرد: از آنجا که هر مخترع تنها می‌تواند یک اختراع را برای داوری در یکی از جشنواره‌ها ارائه کند و با توجه به معیارهای داوری مناسب است مخترعان بهترین اختراع خود را برای داوری به جشنواره ارائه کنند.

انتهای پیام/62003/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول