اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 تا 11 خرداد ماه صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای فرصت‌های سرمایه‌گذاری موقوفات در سبزوار

مسئول کمیته سرمایه‌گذاری اداره اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: دومین نمایشگاه منطقه‌ای فرصت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری موقوفات از 9 تا 11 خردادماه در سبزوار برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای فرصت‌های سرمایه‌گذاری موقوفات در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مرتضی حقیقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین نمایشگاه منطقه‌ای فرصت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری موقوفات به منظور شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موقوفات برپا می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه از 9 تا 11 خردادماه امسال در محل موزه مردم شناسی سبزوار برگزار می‌شود و 16 پروژه شامل پروژه‌های مسکونی، تجاری مسکونی، گردشگری، خدماتی، رفاهی، تجاری و تجاری اداری در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: نخستین نمایشگاه فرصت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری موقوفات سال گذشته برای موقوفات شهرستان کاشمر برگزار شد و برپایی این نمایشگاه برای موقوفات شهرستان‌های نیشابور، قوچان نیز در ماه‌های آینده در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول کمیته سرمایه‌گذاری اداره اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: در این نمایشگاه سرمایه‌گذاران بومی، انبوه‌سازان، پیمانکاران و سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف حضور دارند.

وی گفت: شهرداری سبزوار در راستای پیشبرد اهداف این نمایشگاه کمک‌های شایانی داشته است و این نمایشگاه با همکاری شهرداری برپا می‌شود.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول