اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی گیلان:

فرهنگ نظارت‌پذیری در دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود

مدیرکل بازرسی گیلان با بیان اینکه تلاش سازمان بازرسی ایجاد سلامت اداری در کشور است، گفت: این سازمان تلاش می‌کند تا فرهنگ نظارت‌پذیری در دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود.

فرهنگ نظارت‌پذیری در دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سید حمید حسینی امروز در جریان بازدید از گمرک بندر انزلی نقش گمرک در اقتصاد استان را بسیار مهم دانست.

وی تشکیل دستگاه‌های نظارتی در جامعه را یک امر ضروری خواند و افزود: در قانون اساسی دستگاه‌هایی که کارشان نظارت و بازرسی است، سازمان بازرسی کل کشور بازرس عام کشور بوده و چشم بینای نظام محسوب می‌شود که دیده‌بانی می‌کند.

مدیرکل سازمان بازرسی گیلان، تلاش سازمان بازرسی را نگاه قانون‌مند و قانون‌مداری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تلاش سازمان بازرسی ایجاد سلامت اداری در کشور است، اذعان کرد: این سازمان تلاش می‌کند تا فرهنگ نظارت‌پذیری در جامعه و دستگاه‌های اجرایی کشور نهادینه شود.

حسینی با تصریح بر اینکه مدیران و مسئولان کشور باید نگاه قانون‌مندی به سازمان بازرسی داشته باشند، خاطرنشان کرد: تمام حرکات و اعمال دستگاه‌ها باید بر محوریت قانون باشد.

وی گمرک را نهادی بسیار مهم در اقتصاد کشور دانست و یادآور شد: با وجود تحریم‌ها گمرک از جمله دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذار در اقتصاد کشور است.

به گفته این مسئول گمرک سهم مهمی در تحولات اقتصادی کشور دارد.

وی پاسداشت نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی را هدف مهم سازمان بازرسی عنوان کرد و متذکر شد: با در نظر گرفتن تسهیلات موجب آسایش و آرامش نیروی انسانی را فراهم آوریم.

انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول