اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال امید باشگاه‌های کشور

صبای قم بر میلاد تنکابن غلبه کرد / طلسم ناکامی‌های صبا شکست

تیم فوتسال امید صبای قم بعد از قبول سه باخت متوالی در رقابت‌های فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های برتر کشور طعم پیروزی را چشید و طلسم ناکامی‌های خود را شکست.

صبای قم بر میلاد تنکابن غلبه کرد / طلسم ناکامی‌های صبا شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات فوتسال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور با انجام سه مسابقه در گروه اول مقدماتی پیگیری شد و طی آن تیم فوتسال امید صبای قم دومین پیروزی خود را در این مرحله از بازی‌ها کسب کرد.

فوتسالیست‌های امید صبای قم که بازی‌های این مرحله را با برتری پرگل شش بر صفر در نخستین بازی برابر تیم فوتسال لار جوان آغاز کردند، در سه دیدار متوالی به حریفان باخته بودند تا شانس صعود از این گروه برای آنها کمرنگ شود اما برتری در مسابقه پنجم یک بار دیگر این تیم را امیدوار کرد.

پیش از بازی پنجم با تیم میلاد تنکابن، شاگردان محسن شنوفی مقابل تیم فوتسال فرش آراء مشهد قرار گرفته بودند و در آن دیدار تن به شکست دادند اما آن باخت روحیه بازیکنان این تیم را به شدت تحت تاثیر قرار داد و منجر به ثبت دومین شکست برابر تیم شهرداری رشت و سومین باخت متوالی امیدهای صبا برابر فولاد ماهان اصفهان صدرنشین این گروه شد تا صبا برای این بازی روحیه خوبی نداشته باشد.

دیدار صبای قم و میلاد تنکابن در حضور بازیکنان و کادر فنی پنج تیم دیگر حاضر در گروه اول مقدماتی در سالن شهید بهشتی مشهد در شرایط خاصی به انجام رسید ولی این بار صبایی‌ها اجازه ندادند کار به لحظات پایانی کشیده شود و قاطعانه چهار بر یک به پیروزی رسیدند.

زننده گل اول برای تیم فوتسال امید صبای قم فرهاد فلامرزی بود، ضمن اینکه در ادامه این دیدار فوتسالیست‌های تیم صبای قم بر جریان بازی تسلط خود را ادامه دادند و توانستند گل دوم را نیز توسط همین بازیکن به ثمر برسانند.

برتری فوتسالیست‌های صبای قم با بازی خوب آنها ادامه یافت و علی فخار و جعفر نجفی دو گل دیگر برای امید صبا به ثمر رساندند تا صبای قم در پنجمین مسابقه خود از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در گروه اول مقدماتی طعم دومین پیروزی را بچشد.

پیروزی برابر تیم فوتسال میلاد تنکابن جمع امتیازات تیم فوتسال امید صبای قم را از پنج بازی به شش امتیاز رساند تا صبایی‌ها نسبت به کسب پیروزی در دیدار آخر خود در دور رفت مرحله گروهی این بازی برابر تیم فوتسال امید ماکو جوان امیدوار باشند.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول