اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان خرداد ماه سال‌جاری

ظرفیت هتل‌های آذربایجان‌شرقی به 10 هزار تخت افزایش می‌یابد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: ظرفیت هتل‌های استان تا پایان خرداد ماه سال 92 به 10 هزار تخت افزایش می‌یابد.

ظرفیت هتل‌های آذربایجان‌شرقی به 10 هزار تخت افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با بهره‌برداری از چهار هتل در دست ساخت، تا پایان خرداد شاهد بهره‌برداری از این اماکن اقامتی جدید و افزایش ظرفیت هتل‌های استان خواهیم بود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از چهار هتل و هتل آپارتمان در استان طی هفته گذشته، یادآور شد: تا پیش از آغاز دولت احمدی‌نژاد ظرفیت هتل‌های استان چهار هزار و 300 تخت بود که اکنون این تعداد به بیش از 8 هزار تخت رسیده است.

محمدی با بیان اینکه برای سی سال آینده ساخت 130 هتل در آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی شده است، افزود: اگر واقعا می‌خواهیم مبنا و محور توسعه کشور را گردشگری قرار دهیم باید طی چند سال آینده به طور جدی وارد عرصه توسعه و افزایش زیرساخت‌هایی نظیر هتل شویم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور و در استان‌ها امروز با درک این موضوع با اقداماتی نظیر تسهیلات، یارانه‌های مستقیم و غیرمستقیم، معافیت‌های مالیاتی و معافیت‌های خاص ساخت مراکز گردشگری، به طور کامل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را حمایت می‌کند.

محمدی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران این اولویت‌بندی کشور را در مسئله گردشگری به خوبی درک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی امروز به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور به ویژه در حوزه‌هایی مانند سلامت، فرهنگی و ورزشی مطرح شده و سرمایه‌گذاران نیز در این حوزه‌ها به خوبی وارد شده‌اند.

وی تاکید کرد: حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی در آذربایجان‌شرقی به ویژه در فصول گردشگرپذیری مانند تابستان، مهمترین تضمین برای سرمایه‌گذاران در این حوزه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول