اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ناحیه بهار:

دشمنان در برابر تفکر بسیجی به بن‌بست رسیده‌اند

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: دشمنان نظام در برابر تفکر بسیجی به بن‌بست رسیده‌اند.

دشمنان در برابر تفکر بسیجی به بن‌بست رسیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حسن برزگر صبح امروز در مجمع عالی بسیج شهرستان بهار با تبیین مأموریت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف، تبدیل انقلاب اسلامی ایران به کشور نمونه اسلامی و صدور اسلام ناب محمدی به جهان را از مأموریت‌های بسیج در شرایط کنونی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت، تأکید کرد: باید در همه زمان‌ها با بصیرت، آگاهی و درک از حوادث و اتفاقات، با حضوری مداوم و گسترده برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه امروز جنگ خاکریزی تمام شده و دشمن جنگ نرم را برنامه‌ریزی کرده است، گفت: امروز دشمنان نظام در برابر تفکر بسیجی به بن‌بست رسیده و نقشه‌ها و ترفندهای آنان در این جنگ نیز با حضور این نیروی مردمی خنثی خواهد شد.

وی تأکید کرد: از آن جا که امروز دشمن در جنگ نرم با تمام امکانات و دستگاه‌های تبلیغاتی وارد شده است، همه اقشار بسیج وظیفه دارند با هوشیاری کامل توطئه‌ها و تهدیدات نرم دشمن را شناسایی کرده و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند. 

فرمانده سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: وظیفه بسیج پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است که بر همین اساس در زمینه انتخابات نیز باید نتایج حضور در انتخابات و تأثیرات آن در سرنوشت تک‌تک افراد جامعه را برای مردم بیان کنیم.

انتهای پیام/2499/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول