اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا

مربی سنگ‌نورد قزوینی افتخاری دیگر به ارمغان آورد

رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا با افتخارآفرینی محمد وهابی، دوباره مربی سنگ‌نورد قزوینی به پایان رسید.

مربی سنگ‌نورد قزوینی افتخاری دیگر به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد وهابی مربی شایسته سنگ‌نوردی استان قزوین که در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا، هدایت و مربیگری تیم ملی سنگ‌نوردی کشورمان را بر عهده داشت، با سنجیدگی در هدایت شاگردانش، عنوان قهرمانی را برای تیم ملی کشور به دست آورد.

وهابی که در این سال‌ها به نوعی توانسته است خود را به عنوان یکی از بهترین مربیان سنگ‌نوردی کشورمان مطرح کند، به طور حتم نقش بسزایی در قهرمانی تیم ملی کشورمان ایفا کرد.

تیم ملی سنگ‌نوردی ایران که در بخش‌های سرعت، بولدرینگ و سرطناب از شانس خوبی برای قرار گرفتن در رده‌های برتر رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا برخوردار بود، با شایستگی توانست با هدایت وهابی عنوان قهرمانی در میان کشورهای برتر آسیا را از آن خود کند.

به طور حتم رشته سنگ‌نوردی در طول سال‌های اخیر از رشد و پیشرفت بالایی در میان ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح کشور برخوردار بوده است؛ به طوری که می‌توان با قاطعیت اذعان کرد نتایجی که سنگ‌نوردان جوان تیم ملی در جریان رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا از خود بر جای گذاشتند، باور کردنی نبود.

این گفته‌ها را محمد وهابی، مربی ارزشمند قزوینی تیم ملی سنگ نوردی کشور هم تأیید می‌کند و می‌گوید: ملی‌پوشان در تمرینات و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا دارای بدنی کاملاً آماده بودند که البته با این وجود پیش‌بینی می‌کردیم تیم کشورمان در سکوی دوم یا سومی قرار بگیرد و انتظار قهرمانی نداشتیم.

وهابی عنوان می‌کند: قهرمانی تیم ملی سنگ‌نوردی ایران در مسابقات آسیایی در حالی رقم خورد که تیم‌های چین، اندونزی و قزاقستان که حرف اول این رشته را در جهان می‌زنند، با ورزشکاران مطرح خود در این رقابت‌ها حاضر بودند.

این مربی در گفته‌های خود به شش نشان کسب شده از سوی سنگ‌نوردان کشورمان در مسابقات آسیایی تهران اشاره می‌کند.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان از این رقابت‌ها صاحب سه نشان طلا و سه نقره شدند، عنوان می‌کند: رنگ دو مدال نقره سنگ‌نوردان تیم ملی در این پیکارها می‌توانست به طلا تغییر کند؛ چراکه آن‌ها با اختلاف بسیار کمی در جایگاه دوم قرار گرفتند.

حضور محمد وهابی، مربی قزوینی در تیم ملی سنگ‌نوردی کشورمان یک موفقیت ارزشمند برای این رشته ورزشی در سطح استان محسوب می‌شود و به طور حتم ورزشکاران قزوینی علاقه‌مند به سنگ‌نوردی می‌توانند با انگیزه بالا و پشتکار مثال‌زدنی خود از این موقعیت به خوبی استفاده کنند و با هدایت این مربی شایسته در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی برای تیم ملی افتخار بیافرینند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول