اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی پتروشیمی جم خبر داد:

کسب لوح تقدیر بهره‌وری ایران توسط پتروشیمی جم

مسئول روابط عمومی پتروشیمی جم از کسب لوح تقدیر بهره‌وری ایران توسط پتروشیمی جم خبر داد.

کسب لوح تقدیر بهره‌وری ایران توسط پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، علی محمدبیگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پتروشیمی جم از شرکت‌های مهم و تاثیرگذار در سطح کشور است و در سال جاری شاهد رشد و توسعه این مجموعه هستیم.

وی با اشاره به حضور موفقیت‌آمیز پتروشیمی جم در عرصه بهره‌وری افزود: همزمان با روز ملی بهره‌وری، چهارمین جشنواره ملی بهره‌‌وری کشور با حضور شرکت‌ها، بنگاه‌ها و واحدهای صنعتی و اقتصادی برتر کشور که بیشترین بهره‌وری را در حوزه‌های مختلف تولیدی و اقتصادی داشتند، معرفی شدند و تندیس ویژه جشنواره را گرفتند که پتروشیمی جم عناوین مهمی کسب کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این مراسم 21 بنگاه و واحدهای صنعتی و اقتصادی برتر کشور معرفی شدند و شرکت پتروشیمی جم، موفق به دریافت لوح تقدیر بهره‌وری ایران شد.

محمدبیگی تصریح کرد: در مرحله اول شرکت پتروشیمی جم در سه بخش ویژه(بهره‌وری انرژی )، جانبی(فروش سرانه و درصد حاشیه سود) و اصلی (نیروی انسانی، سرمایه و کل عوامل ) جزء شرکت‌های برتر انتخاب شد و پس از تحلیل نتایج توسط دبیرخانه جشنواره، شرکت پتروشیمی جم موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

وی یادآور شد: مرحله دوم این جشنواره که با حضور 1060 شرکت، یعنی معادل 23 درصد GDP کل کشور در جشنواره برگزار شد و هر شرکت سه پروژه برتر بهره‌وری خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال داشتند، فرایند داوری به‌صورت آنلاین توسط 3247 داور انجام شد و نماینده این شرکت به‌عنوان داور در این فرایند حضور داشت که در این میان 10 پروژه از صنایع مختلف به عنوان پروژه‌های برتر جشنواره ملی بهره‌وری انتخاب شدند.

محمدبیگی گفت: شرکت پتروشیمی جم در این مرحله از جشنواره، سه پروژه شامل جایگزینی کاتالیست فاز گازی واحد LLDPE، بررسی و مدل سای فرآیند احیاء کاتالیست‌های راکتور هیدروژناسیون استیلن در واحدهای کراکینگ الفین و اصلاح مشکلات موجود و پروژه هگزان ضایعاتی واحد HDPE را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرد.

وی ابراز داشت: در نهایت پروژه جایگزین کاتالیست ارائه شده توسط دکتر رضا راشدی رئیس پژوهش و توسعه شرکت پتروشیمی جم به عنوان یکی از 10 پروژه برتر جشنواره ملی بهره‌وری سال جاری انتخاب و موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/2451/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول