اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام خبر داد

پیگیری مسئولان ایلام برای تکمیل پتروشیمی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: مسئولان ایلام در حال پیگیری برای تکمیل پتروشیمی ایلام هستند.

پیگیری مسئولان ایلام برای تکمیل پتروشیمی

جواد کمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در طول ماه‌های اخیر بسیاری از مسئولان استانی و کشوری پیگیر تکمیل مجتمع پتروشیمی ایلام شده‌اند که جای سپاسگزاری دارد.

وی ادامه داد: در بازدید عبدالحسین بیات معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و احمد شوهانی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از مجتمع پتروشیمی ایلام روند تکمیل این مجتمع مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: باید این واقعیت را بگوییم که کارهای بسیاری در مجتمع انجام شده که قابل تقدیر است.

شوهانی افزود: پتروشیمی چشم و چراغ صنعت این استان محروم است که امیدواریم فاز دوم این شرکت نیز در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: اگر ما سخنی در این خصوص طرح می‌کنیم فقط برای پیگیری امور این شرکت و ایجاد شتاب بیشتر به روند پیشرفت کارهای آن است.

بیات معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این دیدار گفت: با توسعه صنایع تکمیلی پایین دستی این صنعت، اشتغال و رونق اقتصادی در استان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/2246/ط10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول