اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری:

سنجش 16500 نوآموز چهارمحال و بختیاری برای ورود به دبستان آغاز شد

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح سنجش 16 هزار و 500 نفر نوآموز برای ورود به دبستان در این استان خبر داد.

سنجش 16500 نوآموز چهارمحال و بختیاری برای ورود به دبستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خداکرم حیدری امروز در مراسم آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرکرد، اظهار کرد: پایگاه‌های سنجش نوآموزان از امروز به مدت یک ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی از سنجش 16 هزار و 500 نوآموز در این طرح خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد 15 هزار و 500 نوآموز سنجش شدند.

حیدری با اشاره به فعالیت 12 پایگاه سنجش در این استان، افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته پایگاه‌های دائر شده در شهرکرد، بروجن و لردگان ثابت و مابقی سیار است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری افزود: در برخی از شهرستان‌های استان بر اساس جمعیت نوآموزان ممکن است مدت زمان اجرای طرح بیش از یک ماه ادامه یابد.

وی ادامه داد: لازم است اولیای دانش‌آموزان سنجش نوآموزان را طی زمانبندی مشخص انجام دهند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

این مسئول با اشاره به خدمات ارائه شده در پایگاه‌های سنجش آموزش، گفت: سنجش بینایی، گفتاری، شنوایی، سنجش آمادگی تحصیلی، معاینات پزشکی دهان و دندان از جمله این خدمات محسوب می‎شود.

طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو و جمعی از مسئولان استانی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول