اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه:

مشکلات اقتصادی ساختاری است / رئیس جمهور باید دغدغه اجرای قانون داشته باشد

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور ساختاری است، گفت: فردی باید سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد که در حوزه اعتقادی، فردی باورمند باشد و همه دغدغه‌اش اجرای قانون به ویژه قانون اساسی باشد.

مشکلات اقتصادی ساختاری است / رئیس جمهور باید دغدغه اجرای قانون داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عزیز غضنفری ظهر امروز در جمع دانشجویان و دانشگاهیان بوشهری اظهار داشت: ایران اسلامی اکنون در موقعیت حساسی قرار گرفته و خود را برای حماسه سیاسی آماده می‌کند.

وی بیان کرد: ملت بصیر ایران اسلامی همچون گذشته خود را برای این حماسه آماده می‌کنند و جهان را در روز 24 خرداد انگشت به دهان خواهند کرد.

این استاد دانشگاه افزود:‌ ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که پرنزاع‌ترین منطقه روی زمین بوده و هدف استکبار از حمله به افغانستان و عراق و همچنین ایجاد منازعات و آشوب در سوریه، ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: ماهیت نظام بین‌الملل بر پایه زور و منازعه شکل گرفته و این خوش‌خیالی است که با نرمش نشان دادن، استکبار از سر ملت ایران دست برخواهد داشت، زیرا در دورانی که زبان بین‌الملل ما زبان آرام و لیّن بود دشمنان با زبان زور و تهدید با ما سخن می‌گفتند و ایران را محور شرارت معرفی کردند.

غضنفری خاطرنشان کرد: در دویست سال اخیر آمریکا به هر کشوری که اراده کرده حمله و تجاوز کرده و تنها کشوری که اجازه حمله و تجاوز به او نداده جمهوری اسلامی ایران بوده است، اما تمام تلاش خود را می‌کند که بین مردم و حاکمیت در ایران شکاف ایجاد شود، اما هیچ عاملی مانند همراهی و در صحنه بودن مردم تأمین کننده امنیت کلان ما نبوده است.

غضنفری خاطرنشان کرد: مردم هم باید در انتخاب فرد اصلح دقت کنند و نگاه منجی‌گرایانه به افراد نداشته باشند، زیرا نگاه منجی‌گرایانه آفت کشور است و نخبگان و دانشگاهیان می‌توانند در شناخت فرد اصلح و خلق حماسه سیاسی به جامعه کمک کنند.

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران بوشهر گفت: امروز دغدغه اصلی جامعه ما چگونگی روابط بین‌الملل، سیاست خارجی و مسایل اقتصادی و معیشتی است.

غضنفری با اشاره به سیاست‌های دولتمردان در دهه اول انقلاب و وجود دو دیدگاه‌ اقتصاد دولتی و اقتصاد خصوصی افزود: ‌در دولت‌های مختلف پس از انقلاب با وجود همه تنگنا‌ها و هشت سال دفاع مقدس، گام‌های بسیاری در زمینه اقتصادی برداشته شده و خدمات چشمگیری در شهرها و روستاهای کشور ارایه شده اما کاستی‌های بسیاری نیز مشاهده می‌شود.

وی بیان داشت: برخی معتقدند اگر باب مذاکره با آمریکا باز شود و تحریم‌ها برداشته شود، تمام مشکلات حل می‌شود و ایران آباد خواهد شد، اما واقعیت این است که مشکلات در حوزه اقتصاد، ساختاری است و باید با برنامه‌ریزی و اتخاد سیاست‌های درست حل شود.

غضنفری اظهار داشت: امروز چیزی که کشور ما به آن محتاج است دوری از افراط و تفریط است، زیرا شرایط این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با دوره‌های دیگر متفاوت است و فردی باید سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد که در حوزه اعتقادی، فردی باورمند باشد و همه دغدغه‌اش اجرای قانون به ویژه قانون اساسی و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی باشد.

وی افزود: رئیس جمهوری یازدهم باید به دور از جناح‌بندی‌ها، فردی کارآمد در حوزه مسایل داخلی و دارای برنامه و تیم عملیاتی و فکری باشد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول