اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه:

10 درصد مقام ورزشی مازندران توسط سوادکوهی‌ها کسب شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه گفت: سوادکوه، 10 درصد مقام‌های ورزشی سال 91 استان مازندران را کسب کرده است.

10 درصد مقام ورزشی مازندران توسط سوادکوهی‌ها کسب شد

رضا احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از برنامه‌ریزی اداره ورزش و جوانان سوادکوه برای استفاده از توانمندی‌های ورزشکاران سوادکوه اشاره کرد و گفت: سازماندهی ورزشکاران و شرکت در مسابقات استانی، ملی، بین‌المللی و جهانی با تلاش ورزشکاران و هیئت ورزشی انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه از موفقیت 10 ورزشکار سوادکوهی در مسابقات جهانی، آسیایی و ملی سال 91 خبر داد و افزود: چهار عنوان جهانی، چهار عنوان آسیایی و  دو عنوان ملی توسط ورزشکاران سوادکوهی در سال گذشته کسب شد.

وی به موفقیت‌های جهانی ورزشکاران سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: مهدی تقوی در مسابقات کشتی آزاد در کشور آذربایجان قهرمان جهان شد و سهمیه المپیک را کسب کرد، عباس طحان نیز در همین رشته به قهرمانی جهان دست یافت و خردمند حیدری در رشته دو و میدانی قهرمانی پیشکسوتان جهان به عنوان قهرمانی دست یافت.

احمدزاده از برگزاری مراسم تقدیر از 117 ورزشکار المپیک، جهانی و آسیایی استان مازندران در سوم خرداد سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: 10 درصد مدال آوران سال گذشته مازندران، سوادکوهی بوده‌اند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه، یادآور شد: محمدجواد ابراهیمی و حمید خلیلی در رشته کشتی، احمدرضا رضایی در فوتسال ناشنوایان، مجتبی عابدینی در رشته شمشیربازی، امیر عباس انوری و حسن آزادی در رشته کشتی با کمربند و رحمت نوری به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان والیبال به عنوان دیگر ورزشکاران سوادکوهی تقدیر شده استانی بودند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول