اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت دوستداران شهر مشهد:

دید کارشناسانه و علمی راهکار حل معضلات شهری است

دبیر جمعیت دوستداران شهر مشهد با بیان اینکه داشتن دیدی کارشناسانه با تأکید بر عقلانیت و کارآمدی راهکار مناسب حل معضلات و نیازهای شهری است، گفت: جمعیت دوستدارن مشهد ارتباطی با هیچ یک از کاندیداهای ریاست‌جمهوری ندارد.

دید کارشناسانه و علمی راهکار حل معضلات شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید اسماعیل مفیدی ظهر امروز در نشست خبری جمعیت دوستداران مشهد در مجتمع فرهنگی دانش اسلامی در ارتباط با تبیین اهداف و برنامه‌های جمعیت دوستداران مشهد در راستای انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار داشت: این جمعیت که از سال گذشته و با گرایش حفظ ارزش‌های اسلامی و تعهد به معیارهای انقلاب و نظر رهبری شکل گرفته، با نزدیک شدن انتخابات شورای شهر بنا به وظیفه شرعی خود پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

وی دو اصل را به عنوان اصول اساسی در راستای امور شورای شهر توسط این جمعیت مطرح کرد و ادامه داد: تحلیل واقعی، علمی و کارشناسی از مشکلات و مطالبات مردم مشهد بوده که تعیین روش‌های مناسب برای حصول و اخذ نتیجه برای تحقق این مطالبات به عنوان اصول اساسی جمعیت دوستداران شهر مشهد در عرصه شورای شهر محسوب می‌شود.

دبیر جمعیت دوستداران شهر مشهد داشتن نقشه راه و برنامه از قبل تعیین شده را پیش نیاز ورود به عرصه انتخابات عنوان کرد و گفت: داشتن نقشه راه، چشم‌انداز بلند مدت، برنامه‌های مدون و از قبل تعیین شده کاندیداهای انتخاباتی نه تنها به تبیین حساسیت انتخابات شوراها، شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی کمک می‌کند بلکه کمک شایانی نیز در راستای حل معضلات و نیازهای مردم به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اهمیت دید کارشناسانه، علمی و تخصصی در جهت کارآمدی هرچه بیشتر شورای اسلامی شهر اظهار داشت: جمعیت دوستداران شهر مشهد اعلام می‌کند که از تمام ظرفیت‌های پژوهشی، کارشناسان، اساتید و تمام کانون‌های اثرگذار در زمینه‌های مختلف جهت انجام مطالعات و یافتن بهترین راه حل‌های مطالبات منطقی و به حق مردم کمک می‌گیرد.

انتخابات بر رقابت استوار است و رقابت نیز بر پایه تفاوت سلایق و ارائه برنامه استواری دارد

وی ذات انتخابات را استوار بر رقابت عنوان کرد و افزود: ذات انتخابات بر رقابت استوار است و رقابت نیز بر پایه تفاوت سلایق و ارائه برنامه استوار است که بر همین اساس در کنار رعایت اخلاق، نباید از فضای انتقاد و تضارب آراء فاصله گرفت.

مفیدی تاکید کرد: جمعیت دوستداران شهر مشهد با در نظر گرفتن و بررسی ویژگی‌های مد نظر این جمعیت، نسبت به ارائه لیستی از کاندیداها جهت ورود در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد اقدام کرده است.

مفیدی گفت: پاک بودن و دوری جستن از فضای رانت خواری، سابقه مدیریتی موفق و داشتن تخصص در امور مربوط به مدیریت شهری در کنار تعهد عملی و بارز به اسلام و نظام از جمله ویژگی‌های افراد حاضر در لیست انتخاباتی این جمعیت است.

دبیر جمعیت دوستداران شهر مشهد در ارتباط با برنامه‌های این جمعیت برای حضور در شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: بررسی دقیق و علمی معضلات و نیازهای شهر مشهد و یافتن بهترین راه‌حل‌ها رفع آن از محوریت برنامه‌های این جمعیت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد:  هرچه بیشتر فعال کردن شوراهای اجتماعی محلات شهر مشهد، رسیدگی هرچه بیشتر به نیازها و مقتضیات جمعیت جوان، انجام اقدامات فرهنگی به‌ویژه در ارتباط با مقوله ورزش محلات و همچنین اقدامات مورد نیاز در زمینه امور فرهنگی در مساجد بخشی از برنامه‌های جمعیت دوستداران شهر مشهد را در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد تشکیل می‌دهد.

 

جمعیت دوستداران مشهد ارتباطی با هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری ندارد

مفیدی تصریح کرد: جمعیت دوستداران مشهد ارتباطی با هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری ندارد و هرگونه حمایتی را از کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری تکذیب می‌کند.

انتهای پیام/70005/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول