اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال اصفهان خبرداد

برگزاری دوره مربیگری درجه C آسیا ویژه بانوان در اصفهان

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت بالای اصفهان در مباحث آموزشی، به زودی سومین دوره مربیگری C آسیا بانوان در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره مربیگری درجه C آسیا ویژه بانوان در اصفهان

رضا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت فوتبال استان اصفهان در مباحث آموزشی از استان‌های برتر کشوری محسوب شده و از این رو مجوز برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به این هیئت اختصاص داده می‌شود.

وی به برگزاری دوره مربیگری C آسیا در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این دوره آموزشی از 18 خرداد ماه امسال آغاز شده و تا 30 خرداد ماه امسال نیز ادامه دارد و همچنین غلامرضا جعفری به عنوان مدرس برگزاری این دوره آموزشی است.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: مربیانی از استان‌های اصفهان، بوشهر، کیش و یزد در این دوره حضور پیدا می‌کنند و از فدراسیون فوتبال مجوز شرکت 20 مربی اصفهانی را دریافت کرده‌ایم.

وی به برنامه‌های آینده این کمیته نیز اشاره کرد و افزود: دو دوره مربیگری درجه C و D آسیا در بخش آقایان و یک دوره مربیگری سطح یک آسیا در رشته فوتسال در ماه‌های آینده برگزار می‌شود.

صادقی تاکید کرد: همچنین مقرر شده، پنج نفر از مربیان فعال اصفهان که کارت مربیگری درجه B آسیا را دارند، برای شرکت در دوره مربیگری درجه A آسیا معرفی ‌شوند.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول