اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات اسدآباد:

زیرساخت‌های مخابراتی برای 120 شعبه اخذ رأی در اسدآباد مهیاست

رئیس مخابرات اسدآباد گفت: زیرساخت‌های مخابراتی برای 120 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان اسدآباد ایجاد و مهیا شده است.

زیرساخت‌های مخابراتی برای 120 شعبه اخذ رأی در اسدآباد مهیاست

علیرضا آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه از 25 فرآیند برگزاری انتخابات 16 فرایند الکترونیکی است، اظهار داشت: زیرساخت‌های بنیادی در اجرای انتخابات الکترونیکی با امکانات نوین فناوری ارتباطی در سطح شهرستان به طور فعال در حال ارائه خدمات است.

وی از ایجاد بسترهای لازم و زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری انتخاباتی سالم در سطح شهرستان اسدآباد در 120 شعبه اخذ رأی خبر داد و افزود: ما از دورترین نقطه روستایی تا سطح شهر با ایجاد سیستم‌های نوین ارتباطی از جمله فیبرهای نوری بستر برگزاری انتخاباتی سالم و نوین را ایجاد کرده‌ایم.

رئیس مخابرات اسدآباد؛ مخابرات را به عنوان پایلوت و بسترساز دولت الکترونیک خواند و گفت: مخابرات نقش مهمی در برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای دارد چرا که اگر تمام امکانات از جمله رایانه مهیا باشد اما وسایل ارتباطی قوی نباشد موجب عدم اجرای انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد شد.

آئینی در ادامه اضافه کرد: همکاری و هماهنگی عوامل ستاد انتخاباتی و مخابرات در یک برنامه منسجم مدون در راستای خدمات‌دهی درست به مردم تضمین‌کننده موفقیت این روند تاکنون بوده است.

وی به انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنند‌گان اطمینان داد که حافظان و امانتداران خوبی برای پاسداری از آرای آنان هستند.

مسئول کمیته بازرسی همچنین وظیفه کمیته بازرسی در انتخابات امسال را نظارت بر حسن انجام کار دانست و گفت: مچ‌گیری وظیفه بازرسی نیست بلکه امنیت در انتخابات و اطمینان به رأی‌دهندگان و انتخاب‌شوندگان از جمله وظایف بازرسی است.

آئینی؛ خلق حماسه سیاسی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: حضور مردم ایران نشان از شعور و شور سیاسی بالای این ملت است چرا که درایت و موقعیت‌شناسی، حضور و مشارکت بی‌نظیر مردم انقلابی شکوه و عزت ایران اسلامی در جهان دوچندان می‌شود.

انتهای پیام/89008/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول