اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان تبریز:

تقویت روحیه نقدپذیری، افزایش نشاط اجتماعی را به همراه دارد

فرماندار تبریز افزایش روحیه نقدپذیری را عاملی برای افزایش نشاط اجتماعی در سطح جامعه و به ویژه در میان نسل جوان معرفی کرد.

تقویت روحیه نقدپذیری، افزایش نشاط اجتماعی را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمود چمنی در نشست مشترک روابط عمومی‌های استان و کمیته تبلیغات ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان این مطلب، به وظایف ذاتی رسانه‌ها در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: شایسته است رسانه‌ها در عین حال که مشکلات و نارسایی‌های اجتماعی و اقتصادی را انعکاس می‌دهند، توجه به موفقیت‌ها و اقدامات ثمربخش را هم برای افزایش امید به زندگی و نشاط اجتماعی در دستور کار خود قرار داده و به پویایی جامعه یاری رسانند.

وی با تاکید بر لزوم وجود روحیه انتقادپذیری مسئولان در مواجهه با مسائل و نارسایی‌ها خاطرنشان کرد: توجه به انتقادهای سازنده و منصفانه، در روند اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تاثیر بسزایی دارد و به اعتمادسازی در سطح جامعه نیز یاری می‌رساند و در مقابل، عدم انتقادپذیری مدیران، یاس و ناامیدی عمومی جامعه را درپی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان این مطلب، افزود: تولد و خلق انقلاب اسلامی به دست این مردم بوده است و همین مردم بوده‌اند که 34 سال در مقابل استکبار ایستادند و تمام کاستی‌ها را تحمل نموده و با بردباری به بالندگی جامعه یاری رسانده‌اند. به همین جهت لازم است مشکلات مردم نیز باید از سوی مسئولان و همچنین رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی‌ها در امر اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف گفت: همان طور که هماهنگی و همکاری سطوح مختلف سازمان و روابط عمومی به موفقیت بیشتر و جلب اعتماد مردم و مخاطبان منجر می‌شود، ایجاد شکاف در بین ساختار مدیریت و بخش روابط عمومی نیز کاهش بازده و خدشه‌دار شدن روند خدمت‌رسانی آن سازمان را درپی خواهد داشت.

فرماندار تبریز، با بیان اینکه روابط عمومی‌ها برای رسیدن به اهداف خود باید دارای برنامه‌ریزی‌های میان مدت، بلند مدت و هدفمند باشند، خاطرنشان کرد: همه حرکت‌های یک مدیر باید با برنامه باشد و این نیازمند حضور روابط عمومی متخصص، توانمند و آگاه به مسائل مختلف حوزه کاری‌اش با برنامه‌ای دقیق و قابل اجرا است.

چمنی تصریح کرد: البته این امر باید با همکاری و پشتیبانی لایه‌های مختلف سازمان به خصوص مدیریت آن سازمان همراه شود تا بتوانیم شاهد ظهور نتیجه مطلوب از عملکرد پیش‌بینی شده باشیم.

وی روابط عمومی‌ها را رابط بین مدیران و مردم معرفی کرد و افزود: رضایت جامعه از دستگاه و مدیر، به سبب کارکرد و اطلاع رسانی دقیق و مناسب روابط عمومی‌ها چهره‌ای درخشان‌تر به خود می‌گیرد.

فرماندار تبریز همچنین عامل توسعه و موفقیت هر دستگاه را در گرو آگاهی های عمومی دانست و تاکید کرد: امروزه با منسوخ شدن روابط عمومی سنتی، روابط عمومی نوین به عنوان یکی از خاستگاه های اصلی کسب آگاهی و هم افزایی مطرح بوده و نقش مهمی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی خواهد داشت.

فرماندار تبریز همچنین با ارایه گزارشی جامع از روند برگزاری انتخابات در شهرستان تبریز گفت: امروز تحلیلگران سیاسی در دنیا بر نحوه گستردگی شرکت مردم در انتخابات نظر دارند و از نظر آنان نظام و حکومتی مستحکم‌ است که تعداد بیشتری از مردم آن کشور در پای صندوق‌های رای بیایند چرا که این امر نشانه وحدت، استقلال، استحکام و سربلندی نظام است.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در خصوص القائات گوناگون همچنین سیاه‌نمایی در اقتصاد و مدیریت کشور اظهار داشت: بصیرت و آگاهی مردم باعث خواهد شد تا این توطئه نیز همچون گذشته خنثی شود.

وی گفت: همه باید در انتخابات تسلیم قانون باشند و هرچه قانون گفته است به آن عمل کنند، اگر شبهه‌ای هم ایجاد شد از مسیر قانونی به آن شبهه رسیدگی شود.

چمنی ادامه داد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه با هوشیاری، آگاهی و بصیرت این حقیقت را به به اثبات خواهند رساند که ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در هر شرایطی پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام از حضور مردم در صف‌های به هم فشرده پای صندوق‌های رأی در هراس هستند، گفت: بزرگ‌ترین جهاد در این روز حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی است. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول