اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور شعب بانک مسکن استان زنجان خبر داد

عقد قرارداد برای اعطای تسهیلات به 46 هزار و 709 واحد مسکن مهر در زنجان

سرپرست امور شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: در مجموع بانک مسکن برای اعطای تسهیلات با 46 هزار و 709 واحد مسکن مهر در استان زنجان عقد قرارداد انجام داده است.

عقد قرارداد برای اعطای تسهیلات به 46 هزار و 709 واحد مسکن مهر در زنجان

محمدرضا زهروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به واحدهای مسکن مهر استان زنجان اشاره و اظهار کرد: در شهرهای بالای 65 هزار نفر جمعیت 100 هزار و 748 واحد مسکن مهر به بانک مسکن معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد واحد معرفی شده به بانک مسکن با 23 هزار و 409 واحد عقد قرارداد انجام شده است.

سرپرست امور شعب بانک مسکن استان زنجان اضافه کرد: در شهرهای بالای 65 هزار نفر جمعیت با 84 درصد از تعداد معرفی‌شدگان به بانک مسکن عقد قرارداد انجام شده است.

وی به واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت اشاره و تصریح کرد: در این شهرها 3 هزار و 989 واحد مسکن مهر برای گرفتن تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده‌اند.

زهروی با بیان اینکه از بین 3 هزار و 989 واحد مسکن مهر معرفی شده به بانک مسکن با 3 هزار و 728 واحد عقد قرارداد انجام شده است، گفت: بانک مسکن با 93 درصد از معرفی‌شدگان به بانک قرارداد بسته است.

وی مجموع واحدهای مسکن مهر معرفی شده به بانک مسکن برای گرفتن وام را 50 هزار و 689 واحد اعلام کرد و اذعان داشت: از این تعداد واحدها با 46 هزار و 709 واحد عقد قرارداد شده است.

سرپرست امور شعب بانک مسکن استان زنجان اضافه کرد: از این تعداد واحدهای مسکن مهر معرفی شده به بانک مسکن با 91 درصد عقد قرارداد شده است.

وی به پروژه سایت «مهر شهر» مسکن مهر زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: این پروژه دارای مساحت 73 هکتار است.

زهروی با بیان اینکه تا‌کنون 97 گروه 80 نفری برای گرفتن تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است، گفت: همچنین 101 گروه 10 نفری نیز به بانک معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع یک‌هزار و 786 واحد مسکن مهر برای گرفتن وام به بانک مسکن معرفی شده‌اند.

سرپرست امور شعب بانک مسکن استان زنجان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده به بانک منوط به داشتن اعتبار و تکمیل پرونده است، تصریح کرد: تاکنون پروژه‌هایی که به بانک معرفی شده‌اند حواله ساختمانی و قرارداد واگذاری رسمی نداشتند.

وی اضافه کرد: واحدهای ‌مسکن مهر معرفی شده به بانک مسکن باید قرارداد واگذاری رسمی داشته باشند تا بانک مسکن بتواند انعقاد قرارداد انجام دهد.

زهروی با اشاره به اینکه سند زمین و مدارکی برای واحدهای مسکن مهر به بانک مسکن ارائه نشده است، گفت: واحدهای معرفی شده به بانک مسکن 40 روز برای عقد قرارداد فرصت دارند.

وی تصریح کرد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و بالای 25 هزار نفر جمعیت مواردی در مرحله مشارکت به بانک مسکن معرفی و از تسهیلات این بانک استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/73008‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول