اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت:

نیروهای انقلاب مراقب توطئه فتنه‌گران باشند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس گفت: دشمنان و فتنه‌گران دست از توطئه‌های پلید خود برنمی‌دارند و هر لحظه به‌دنبال مخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

نیروهای انقلاب مراقب توطئه فتنه‌گران باشند

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که در کشور ما انجام می‌پذیرد و برگزاری هر انتخابات تجلی دموکراسی دینی است.

حسینی ادامه داد: حساسیت انتخابات 24 خرداد امسال بسیار زیاد است و در رویدادهای داخلی و بین‌المللی تاثیرگذار خواهد بود و هم‌زمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر شور و نشاط انتخاباتی تاثیر مضاعف گذاشته است.

وی تاکید کرد: افرادی که بر اساس قانون تایید صلاحیت شده‌اند، قابل احترام هستند و مردم باید با بصیرت و آگاهی، فرد اصلح را انتخاب کنند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: رعایت اخلاق و پرهیز از بداخلاقی و تخریب، نکته‌ای است که باید کاندیداها رعایت کنند.

حسینی با تاکید بر رعایت قانون خاطر نشان کرد: همه افراد جامعه باید به قانون احترام بگذارند و از نظامی که با خون پاک شهیدان به ‌ثمر نشسته است حمایت کنند.

وی هرگونه اختلاف‌افکنی و سیاه‌نمایی را خیانت به شهدا، مردم و نظام عنوان کرد و بیان داشت: همه دل‌سوزان و نیروهای انقلاب باید هوشیار باشند، چرا که دشمنان و فتنه‌گران دست از توطئه‌های پلید خود برنمی‌دارند و هر لحظه به‌دنبال مخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از بررسی‌های همه‌جانبه، صلاحیت افراد را بر اساس قانون اعلام کرد و از همه طیف‌ها وجود دارند و این موضوع، زمینه‌ساز مشارکت همه افراد با سلیقه‌های مختلف است.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول