اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تجارت فریدونکنار خبر داد

توزیع شکر 1500 تومانی در فریدونکنار

سرپرست اداره صنعت و تجارت فریدونکنار گفت: در قالب طرح رحمت، شکر به ازای هر کیلوگرم یک هزار و 500 تومان در فریدونکنار به فروش می‌رسد.

توزیع شکر 1500 تومانی در فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، روح‌الله ناصحی اظهار داشت: در طرح رحمت، کالاهای اساسی با 15 تا 20 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: اجرای طرح رحمت به منظور تنظیم قیمت بازار و کنترل بر عملکرد واحدهای صنفی و توزیع سبد حمایتی دولت است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فریدونکنار به کالاهای اساسی این طرح اشاره کرد و گفت: کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، قند و شکر، ماکارونی، مواد پروتئینی و شوینده‌ها با هماهنگی واحدهای صنفی و مراکز پخش زیر قیمت مصوب در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

ناصحی افزود: در اجرای این طرح مجمع امور صنفی و تعدادی از اتحادیه‌های خواربار، لبنیات و قصابی‌های فریدونکنار اقدام به ارائه تخفیف ویژه و توزیع کالای اساسی در شهرستان می‌پردازند.

وی نرخ شکر دولتی در راستای طرح رحمت را 15 هزار و 500 ریال عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه این کالاها به صورت مستقیم و غیرمستقیم تأثیر مهمی در سبد خرید خانوارها دارد، متذکر شد: نظارت‌ها و کنترل بر این بخش به صورت بررسی ستادی و عملیاتی در راستای جذب و توزیع کالای اساسی در شهرستان فریدونکنار انجام می‌شود.

ناصحی اجرای بازرسی‌های ویژه ماه مبارک رجب از بازارهای فریدونکنار را اولویت اصلی برنامه کاری اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار برشمرد و گفت: نظارت و بازرسی از بازار با همکاری تیم‌های بازرسی متشکل از کارشناسان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انجام می‌شود.

به گفته وی، این بازرسی‌ها در قالب گشت‌های مشترک از فروشگاه‌ها و مراکز تأمین و توزیع کالای مصرفی خانوارها در فریدونکنار اجرا می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار از شهروندان این شهرستان خواست تا هرگونه شکایت، پیشنهاد و یا گزارش از واحدهای صنفی را با سامانه 124 این اداره درمیان بگذارند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول