اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک تصادف خونین دیگر

جاده سربند دو قربانی گرفت

محور پارس‌آباد – سربند به عنوان یکی از مرگبارترین محورهای مواصلاتی استان اردبیل حادثه تلخی را شاهد بود که به دنبال تصادف خونین دو نفر از هموطنانمان جان باختند.

جاده سربند دو قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه رانندگی که عصر امروز در محور پارس‌آباد – سربند رخ داد به دلیل بی‌احتیاطی راننده سواری پژو و برخورد شدید با اتوبوس مسافربری خودرو از مسیر منحرف و بعد از برخورد با حفاظ جاده دچار آتش‌سوزی شد به  بطوریکه هر دو سرنشین خودرو جان باختند.

در این تصادف خونین هر چند اکیپ‌های امداد و نجات پایگاه سربند به محل اعزام شدند اما با آهن گرازه‌هایی روبه‌رو شدند که در داخل شعله‌های آتش دو سرنشین خودرو سوخته بودند و از خودروی پژو نیز جز تکه‌های چیزی باقی نمانده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محور پارس‌آباد – سربند که تعریض آن به همت بنیاد مسکن شروع شده یکی از محورهای حادثه‌خیز و دو محور مرگبار استان به همراه سرچم به شمار می‌رود که هر ماه حداقل چهار تا پنج حادثه رانندگی خونین در این محور رخ می‌دهد به طوریکه براساس اعلام مسئولان پلیس راه استان 50 درصد تصادفات منجر به فوت استان اردبیل در این محور رخ می‌دهد.

انتهای پیام/62008/ک10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول