اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

افزایش تصادفات جاده‌ای در استان مرکزی

فرمانده ناجا گفت: امسال در کشور شاهد کاهش تصادفات بودیم اما متأسفانه در استان مرکزی میزان تصادفات افزایش داشت که مسائل و مشکلات ترافیکی استان را با حضور سردار مؤمنی بررسی و حل و فصل خواهیم کرد.

افزایش تصادفات جاده‌ای در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره بر مدار قانون حرکت کرده و در انتخابات پیش‌رو با هرگونه قانون‌شکنی با جدیت برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر فردی بخواهد در جریان انتخابات از مدار قانون عبور کند، مأموران نیروی انتظامی بر اساس قانون با وی برخورد خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انتخابات امسال وسیع‌ترین انتخابات ایران در طول تاریخ قلمداد می‌شود، گفت: در این انتخابات 67 هزار شعبه أخذ رأی در سراسر کشور ایجاد می‌شود که برقراری امنیت همه این شعبه‌ها بر عهده نیروی انتظامی است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه دشمنان با ایجاد فضاهای تخریب‌گرایانه سعی در ایجاد خلل در این دوره از انتخابات را دارند، گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و طرح‌ریزی‌های صورت گرفته و تقسیم‌ کارهای انجام شده امنیت انتخابات را از چند روز قبل برقرار کرده و در جریان تبلیغات، حفاظت از نامزدها، اجتماعات نامزدها و حتی چند روز پس از انتخابات نیز برقراری امنیت را در دستور کار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین آسیب اجتماعی امروز کشور را بحث قاچاق مواد مخدر عنوان کرد و گفت: امروز بیشترین جرایم کشور مربوط به بحث مواد مخدر است که تلاش داریم با کنترل بیشتر مرزها و ایجاد زیرساخت‌‌ها از قاچاق مواد مخدر و همچنین کالا جلوگیری کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین اظهار داشت: در بحث تصادفات جاده‌ای امسال در کشور شاهد کاهش تصادفات بودیم اما متأسفانه در استان مرکزی میزان تصادفات افزایش داشت که مسائل و مشکلات ترافیکی استان را با حضور سردار مؤمنی بررسی و حل و فصل خواهیم کرد.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول