اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراهانی: 437 مورد تصادف در هفته گذشته به وقوع پیوسته است

سهم 65 درصدی ارابه مرگ در تصادفات یک هفته اخیر قم

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: طی یک هفته گذشته 437 مورد حوادث ترافیکی به وقوع پیوسته که سهم موتورسواران 286 مورد بوده است.

سهم 65 درصدی ارابه مرگ در تصادفات یک هفته اخیر قم

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: طی یک هفته گذشته و از تاریخ 28 اردیبهشت ماه 8 هزار و 15 تماس با اورژانس قم حاصل و طی آن هزار و 76 ماموریت انجام شده است.

وی سهم حوادث ترافیکی را 437 مورد دانست و افزود: در این حوادث 485 نفر مجروح شدند که 168 نفر در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و 315 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: در این میان 286 مورد از تصادفات مربوط به موتورسواران بوده است که 65 درصد حوادث را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بیشتر فوتی‌ها مربوط به حوادث موتورسواران است، عنوان کرد: در حوادث صورت گرفته در یک هفته گذشته 319 نفر مجروح و چهار نفر فوت کردند.

به گفته فراهانی حوادث موتورسواران از ابتدای سال 92 تاکنون منجر به دو هزار و 40 مورد ماموریت برای مرکز اورژانس 115 شده است که در پی آن دو هزار و 498 نفر مجروح شده و شش نفر جان خود را در محل حادثه از دست دادند.

وی از جمله حوادث تاثر برانگیز هفته گذشته را تصادف تازه عروس و داماد جوان ذکر کرد و گفت: این حادثه در ساعت 12 و 54 دقیقه در خیابان 24 متری مطهری به وقوع پیوست که طی آن و با وجود تلاش پزشکان هر دو جوان فوت کردند.

وی به حادثه دیگری در روز 28 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: در این حادثه یک دستگاه پراید در اتوبان قم - تهران واژگون شد و طی آن چهار نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که یک نفر از آنها جان سپرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد دو دستگاه موتورسیکلت مورخ 30 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مجروح شدند که یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی از واژگونی یک دستگاه پژو 206 در ساعت 18 و 52 دقیقه دوم اردیبهشت ماه در ابتدای میدان مفید خبر داد و عنوان کرد: در این حادثه دو نفر مجروح شدند و یک دختر 16 ساله فوت کرد.

انتهای پیام/78001/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول